Προσλήψεις στην ειδική αγωγή ανακοίνωσε ο Υπ. Παιδείας

Προσλήψεις στην ειδική αγωγή ανακοίνωσε ο Υπ. Παιδείας

Στο πλαίσιο συνάντησης ο υπουργός ανακοίνωσε ότι από την ερχόμενη εβδομάδα, που θα προχωρήσει η δεύτερη φάση προσλήψεων αναπληρωτών, προβλέπεται από τις 4.000 προσλήψεις, οι 850 να αφορούν ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό (ΕΕΠ-ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, σχολικοί νοσηλευτές και φυσικοθεραπευτές) και ειδικό βοηθητικό προσωπικό (ΕΒΠ).
Παράλληλα, ο κ. Φίλης αναγνώρισε το πρόβλημα εξοικονόμησης χρημάτων για να περιοριστούν τα κενά και σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής και τόνισε ότι πρέπει να βρεθούν πιστώσεις από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων, «παρά τη σκληρή πίεση του μνημονίου».
Πάντως, ο υπουργός επισήμανε ότι το ζήτημα της στελέχωσης των σχολείων ειδικής αγωγής είναι διαχρονικό.
Τα κενά όλων των κατηγοριών (ΕΕΠ, ΕΒΠ και εκπαιδευτικοί) πανελλαδικά είναι 2.000, από τα οποία, σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, τα 886 αφορούν την Αττική, και, σύμφωνα με το υπουργείο, τα 1.186 είναι κενά εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής.
Από τη μεριά τους, εκπαιδευτικοί και προσωπικό ειδικής αγωγής, χαρακτήρισαν την κατάσταση στα ειδικά σχολεία «τραγική», καθώς τα περισσότερα δεν λειτουργούν, ή υπολειτουργούν με το 1/3 των μαθητών και πρόγραμμα μάξιμουμ δυο ωρών ημερησίως. «Μετατρέπονται τα ειδικά σχολεία σε αποθήκες ψυχών», ανέφεραν ορισμένοι, ενώ κοινό σύνθημα ήταν ότι «τα ειδικά σχολεία δεν είναι φύλαξη».
Πρωταρχικό αίτημα που υπέβαλαν, ήταν η ταυτόχρονη στελέχωση των σχολείων και με τους τρεις τομείς, η ισορροπημένη κατανομή του προσωπικού, καθώς επίσης και τη μόνιμη λύση του προβλήματος, με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού στα ειδικά σχολεία.
Ο υπουργός δήλωσε ότι κατανοεί την αγωνία γονέων και εκπαιδευτικών και ότι «προτεραιότητα της αριστερής κυβέρνησης είναι η Παιδεία, η Υγεία και η προστασία των αδύναμων, όπως είναι τα παιδιά με ειδικές ανάγκες». «Θα μας βρείτε παραστάτες για την άμεση λύση των προβλημάτων», είπε, κλείνοντας, ο κ. Φίλης.




Leave a Reply

Your email address will not be published.