Δράσεις του ΚΠΕ Καστοριάς για την Εβδομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Δράσεις του ΚΠΕ Καστοριάς για την Εβδομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Το ΚΠΕ Καστοριάς, στο πλαίσιο της εβδομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, διοργανώνει σειρά δράσεων σε συνεργασία με τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Καστοριάς.

Ειδικότερα:
1. Επισκέψεις σε σχολεία:
α) Ειδικό Σχολείο Καστοριάς, 12/10/2015. Συμμετέχουμε με μαθητές και εκπαιδευτικούς σε βιωματικά εργαστήρια και παιχνίδια με θέμα την ενέργεια και το περιβάλλον.
β) 4ο Γυμνάσιο Καστοριάς, 13/10/2015. Συζητάμε με μαθητές και εκπαιδευτικούς για την ψευδαίσθηση της αφθονίας του νερού στον πλανήτη και διερευνούμε την έννοια του εικονικού νερού. Οι περιβαλλοντικές ομάδες του σχολείου παρουσιάζουν τις εργασίες που υλοποίησαν την προηγούμενη σχολική χρονιά.


2. Υποδεχόμαστε σχολεία και προσεγγίζουμε τη λίμνη της Καστοριάς ως οικοσύστημα:
α) ΕΠΑΛ Άργους Ορεστικού, 13/10/2015. Μαζί με μαθητές και εκπαιδευτικούς, γνωρίζουμε τα βιοτικά στοιχεία του λιμναίου περιβάλλοντος της περιοχής μας και προσδιορίζουμε τον οικολογικό τους ρόλο.
β) 2ο Δημοτικό Σχολείο Καστοριάς, 14/12/2015. Παρατηρούμε με μαθητές και εκπαιδευτικούς τον μικρόκοσμο των γλυκών νερών και γνωρίζουμε τους πρώτους κρίκους της τροφικής αλυσίδας της λίμνης μας.

Επιπρόσθετα:

Η Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΠΕ Καστοριάς παρουσιάζει με προφορική ανακοίνωση το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας «Η Άγρια Ζωή γύρω μας» στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ελληνικής Επιτροπής Προσχολικής Αγωγής της Παγκόσμιας Οργάνωσης Προσχολικής Αγωγής (Ο.Μ.Ε.Ρ.). Θέμα του συνεδρίου είναι: «Εκπαιδεύοντας πολίτες για ένα αειφόρο μέλλον. Ο ρόλος της προσχολικής και πρώτης σχολικής εκπαίδευσης», Αλεξανδρούπολη (16-18/10/2015) και διοργανώνεται σε συνεργασία με τα Τμήματα της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.

Με εκτίμηση
Η Παιδαγωγική Ομάδα του ΚΠΕ Καστοριάς




Leave a Reply

Your email address will not be published.