Οι μεγαλύτερες κινηματογραφικές απογοητεύσεις της χρονιάς

Οι μεγαλύτερες κινηματογραφικές απογοητεύσεις της χρονιάς

ε μια χρονιά που παραδόξως, ο Νίκολας Κέϊτζ δεν πρωταγωνιστεί σε καμιά από αυτές, ιδού η λίστα με τις καθαρές αποτυχίες και μερικές που, ενώ δεν ήταν εντελώς κακές, απογοήτευσαν σε σχέση με τις υψηλές προσδοκίες.   (Με τυχαία σειρά)

1.    ΑΠΛΗΣΤΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ

768252_GP_01510-low-res

Ο Τζέϊμς Φράνκο και η Κέϊτ Χάντσον είναι δύο Αμερικανοί στο Λονδίνο και αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα. Θα έπρεπε να είχε γίνει μια ωραία κωμωδία αλλά το γύρισαν στο δράμα μετά ληστείας και γκανγκστερικής διαπλοκής. Χάσιμο χρόνου.

2.     Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ

768256_Transcendence_-3-

Χωρίς τον Κρίστοφερ Νόλαν, ο μόνιμος διευθυντής φωτογραφίας στις ταινίες του, ο Γουόλι Πφίστερ ξεκίνησε με μια ενδιαφέρουσα ιδέα και κατέληξε με μια αδιάφορη, κλισέ υποψία τεχνοψυχοδράματος.

3.   ΓΚΡΕΪΣ ΤΟΥ ΜΟΝΑΚΟ

768258_france_cannes_film_festival_2014_87705147

Μαζί με την Νταϊάνα, μιά ανούσια και περιττή βιογραφία ξανθής εστεμμένης που αγαπήθηκε πολύ και πέθανε βίαια και πρόωρα. Ο Ολιβιέ Νταάν και ο Όλιβερ Χιρσμπίγκελ αντίστοιχα, ολίσθησαν στις ομοιότητες και παρέλειψαν το σενάριο. Φταίει επίσης που ξέρουμε σχεδόν τα πάντα και για την Γκρέϊς του Μονακό και για την Πριγκίπισσα Νταϊάνα

4.     ΧΟΜΠΙΤ: Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΣΤΡΑΤΩΝ

768260_bg_home_faded

Κι ενώ το πλουμιστό και διακοσμημένο, αλλά ορθά τροχονομημένο, τρίτο και τελευταίο μέρος του Χόμπιτ είναι το πληρέστερο και εντυπωσιακότερο της τριλογίας, η παρατεταμένη αίσθηση του deja vu πλανάται, σαν τη βαριά σκιά του Άρχοντα και των πολλαπλών επιτευγμάτων του.

5.   ΠΡΟΜΑΧΟΣ

768262_AM3

Ένα καλό παράδειγμα για το πώς οι ευγενείς προθέσεις χάνουν το δίκιο τους όταν η διαφημιστική καλαισθησία αντικαθιστά την αποτελεσματική δραματουργία. Ατελέσφορος ο Πρόμαχος, σαν ευσεβής πόθος που συναντά τη συγκαλυμμένη προπαγάνδα.

6.   ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΡΜΑ

768272_under-skin-scarlett-johansson-dark-hair

Καλή η Σκάρλετ Τζοχάνσον. Υποβλητικές οι σκηνές όπου κατάπινε τα σεξουαλικά της θύματα. Εξαιρετική η μουσική της Μίκα Λέβι. Αλλά το Κάτω από το Δέρμα έμεινε στην πόζα και ξέμεινε από νόημα και σκοπό.

7.   ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ

768273_third-person-village-cinemas-5

Ο Πολ Χάγκις πήρε Όσκαρ με το πλέξιμο σπονδυλωτών ιστοριών στο Crash. Προσπάθησε να το επαναλάβει στο Τρίτο Πρόσωπο και ήταν σα να ξαναζεσταίνει ένα φαγητό που έφυγε σαν τα παροδικά fusion της μόδας. Μήπως ο Λίαμ Νίσον εξελίσσεται στον Νίκολας Κέϊτζ των ‘2010s;

8.     ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΑΝΔΡΕΣ

768274_the-monuments-men-3

Ανεξάρτητα από τις απολογητικές του επιστολές προς το στούντιο παραγωγής, ο Τζορτζ Κλούνι άφησε μια επική πολεμική κομεντί με γερή κεντρική ιδέα να του ξεφύγει στη δοσολογία και τον τονισμό. Καλά έκανε και ζήτησε συγγνώμη, σαν κύριος που αναγνωρίζει το λάθος του.

9.   ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ

768275_Screen-Shot-2013-09-09-at-24108-PM

Το μακιγιάζ έκανε θαύματα στον Στιβ Καρέλ για το Foxcatcher, αλλά τα κέρατα δεν βοήθησαν καθόλου τον Ντάνιελ Ράντκλιφ να συμπαρασύρει θετικά τη Μεταμόρφωση του Αλεξάντρ Αζά πέρα από ένα ιδιοσυγκρισιακό, ανισόρροπο υβρίδιο τρόμου και σάτιρας.

10.   ΤΕΡΑΤΟΚΟΥΤΑΚΙΑ

768276_Boxtrolls

Σχεδιασμός και εκτέλεση χωρίς σύλληψη και στίγμα, σε ένα τρισδιάστατο κινούμενο σχέδιο θορυβώδες και πεπαλαιωμένο.

 

 

lifo.gr

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.