Μαρία Αντωνίου: Προχειρότητα και βιασύνη στα κρίσιμα θέματα της Ναυτιλίας

Μαρία Αντωνίου: Προχειρότητα και βιασύνη στα κρίσιμα θέματα της Ναυτιλίας

“Με προχειρότητα και βιασύνη αντιμετωπίζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κρίσιμα θέματα που αφορούν στον κλάδο της Ναυτιλίας” Ερώτηση 23 Βουλευτών της Ν.Δ. την οποία συνυπογράφει η Μαρία Αντωνίου Την προχειρότητα και την βιασύνη με την οποία αντιμετωπίζει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κρίσιμα θέματα που αφορούν στον κλάδο της Ναυτιλίας, καταγγέλλουν με Ερώτησή τους προς τον αρμόδιο Υπουργό 23 Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Στην Ερώτηση, που συνυπέγραψε η Μαρία Αντωνίου, γίνεται αναφορά για τις διαδικασίες σύναψης συμβάσεων προμηθειών καυσίμων για τις ανάγκες των πλωτών του Λιμενικού Σώματος και της Πλοηγικής Υπηρεσίας, η υλοποίηση διενέργειας των οποίων παρατείνεται μέχρι τις 30-6-2016, βάσει διάταξης που προωθείται με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου. Ως εκ τούτου σοβαρά είναι τα ερωτήματα, τα οποία εγείρονται για το σκεπτικό και τα κίνητρα, που οδήγησαν στην προώθηση διατάξεων μέσω ΠΝΠ σε μία Υπηρεσία, η οποία διαθέτει τα κεφάλαια, εκτός κρατικού προϋπολογισμού, να διεξαγάγει διαγωνισμό και να εξοφλήσει τον προμηθευτή με έναν πιο ευέλικτο τρόπο, επισημαίνουν οι ερωτώντες Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.

Ακολουθεί η ερώτηση

Προς :

Τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Θεόδωρο Δρίτσα

Με  προχειρότητα και βιασύνη αντιμετωπίζει  η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ κρίσιμα  θέματα που αφορούν στον κλάδο  της Ναυτιλίας, όπως είναι οι διαδικασίες σύναψης συμβάσεων  προμηθειών καυσίμων για τις ανάγκες των πλωτών του Λιμενικού Σώματος και της Πλοηγικής Υπηρεσίας, η υλοποίηση διενέργειας των οποίων παρατείνεται μέχρι τις 30-6-2016, βάσει διάταξης που προωθείται με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, (αρ. 16 της από 30/12/2015)

Να σημειωθεί, ότι η Πλοηγική Υπηρεσία χρηματοδοτείται από το «Κεφάλαιο Πλοηγικής Υπηρεσίας» τα έσοδα του οποίου προέρχονται από τις παρεχόμενες υπηρεσίες της στα πλοία που εξυπηρετούνται στους ελληνικούς λιμένες και κατά συνέπεια όλα τα έξοδα λειτουργίας της Πλοηγικής Υπηρεσίας καλύπτονται από τα ανεξάρτητο κεφάλαιο αυτής, στο οποίο το κράτος δεν συμβάλλει. Συνεπώς, λόγω της μη επιβάρυνσης του κρατικού προϋπολογισμού και των δημοσίων εσόδων δεν απαιτείται η διερεύνηση του από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Ως εκ τούτου σοβαρά είναι τα ερωτήματα, τα οποία εγείρονται για το σκεπτικό και τα κίνητρα, που οδήγησαν στην προώθηση διατάξεων μέσω ΠΝΠ  σε μία Υπηρεσία, η οποία διαθέτει τα κεφάλαια, εκτός κρατικού προϋπολογισμού, να διεξαγάγει διαγωνισμό και να εξοφλήσει τον προμηθευτή με έναν πιο ευέλικτο τρόπο.

Να σημειωθεί δε ότι ο τελευταίος διαγωνισμός για προμήθεια καυσίμων της Πλοηγικής Υπηρεσίας διεξήχθη το 2014.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.      Ποια η ανάγκη νέας απευθείας ανάθεσης της προμήθειας καυσίμων, που πλέον καλύπτει και το πρώτο 6μηνο του 2016;

2.      Γιατί δεν ορίζετε  επιτροπή, η οποία θα συντάξει προδιαγραφές,  προκειμένου να οδηγηθούμε σε Δημόσιο Διαγωνισμό, που να καλύπτει ένα ημερολογιακό έτος, με θετικές συνέπειες τον ανταγωνισμό των προμηθευτών, άρα και την χαμηλότερη τιμή προμήθειας;

3.      Αληθεύει,  ότι η ίδια εταιρεία προμηθεύει την Πλοηγική Υπηρεσία σε όλες αυτές τις απ’ ευθείας αναθέσεις;

 




Σχολιάστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.