Μια ανάσα πριν την εξακρίβωση: Τα σενάρια, οι εξελίξεις και όλο το μυστήριο που σκεπάζει την πτήση MH370

Μετά την ανακοίνωση του πρωθυπουργού της Μαλαισίας, Νατζίμπ Ράζακ, ότι τα συντρίμμια που βρέθηκαν πρόσφατα στη νήσο Ρεϊνιόν ανήκουν στο Μπόινγκ της Malaysia Airlines που αγνοείται από τις 8 Μαρτίου του 2014, ο αντιεισαγγελέας του Παρισιού Σερζ Μακοβιάκ, ο οποίος συμμετέχει στις έρευνες, είπε ότι υπάρχουν μεν «πολύ ισχυρές ενδείξεις», αλλά όχι η βεβαιότητα πως το τμήμα του φτερού που βρέθηκε στο Ρεϊνιόν, μήκους 2-2,5 μέτρων, ανήκει στο συγκεκριμένο 777.

Σε ανακοίνωσή της στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εξωτερικών, η εκπρόσωπός του Χουά Τσουνγίνγκ κάλεσε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, τη Μαλαισία να «προστατεύσει τα νόμιμα δικαιώματα και συμφέροντα» των οικογενειών των θυμάτων.

Από την πλευρά του, ο Αυστραλός πρωθυπουργός Τόνι Άμποτ, μιλώντας στους δημοσιογράφους είπε ότι «το γεγονός πως τα συντρίμμια δείχνουν να ανήκουν στην πτήση MH370 φαίνεται να επιβεβαιώνει ότι το αεροσκάφος συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό και συνάδει με το μοντέλο ερευνών που ακολουθούμε τους τελευταίους μήνες».

ereynes

Ο Μάρτιν Ντόλαν, ο επικεφαλής επίτροπος της Αυστραλιανής Υπηρεσίας Ασφαλείας Μεταφορών, ερωτηθείς σχετικά από τον ραδιοφωνικό σταθμό ABC, δήλωσε σίγουρος ότι οι έρευνες για την ανεύρεση του αεροπλάνου έχουν πλέον επικεντρωθεί στο σωστό σημείο.

Η Κίνα έκανε έκκληση προς τη Μαλαισία να συνεχίσει τις έρευνες για την τύχη του αγνοούμενου Μπόινγκ της Malaysia Airlines έπειτα από την ανακοίνωση του πρωθυπουργού της Μαλαισίας Νατζίμπ Ράζακ ότι τα συντρίμμια που βρέθηκαν πρόσφατα στη νήσο Ρεϊνιόν, στον Ινδικό Ωκεανό, ανήκουν πράγματι στο συγκεκριμένο αεροσκάφος.

Σε ανακοίνωσή της στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εξωτερικών, η εκπρόσωπός του Χουά Τσουνγίνγκ κάλεσε ακόμη τη Μαλαισία να «προστατεύσει τα νόμιμα δικαιώματα και συμφέροντα» των οικογενειών των θυμάτων.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι η πτήση MH370 εξαφανίστηκε από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου του 2014, με 239 επιβάτες και πλήρωμα, μια ώρα μετά την απογείωσή της από την πρωτεύουσα της Μαλαισίας, Κουάλα Λουμπούρ, με προορισμό το Πεκίνο.

Τα σενάρια

Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο επικεφαλής της Emirates Airlines είχε εκτιμήσει πως το αεροσκάφος δεν κατέληξε στον Ινδικό Ωκεανό. Τα σενάρια που ακούγονταν κατά καιρούς ήταν πολλά: Αεροπειρατεία, τρομοκρατικό χτύπημα, τεχνικά προβλήματα ή μήπως ο πιλότος έπασχε από ψυχολογικά προβλήματα;

Να υπενθυμίσουμε πως στο μικροσκόπιο των αρχών είχαν μπει όσοι από τους επιβάτες είχαν γνώσεις γύρω από τα αεροπλάνα, καθώς αφενός θεωρείται σίγουρο ότι ανθρώπινο χέρι έκλεισε τα συστήματα εντοπισμού του μοιραίου αεροσκάφους, αφετέρου προβάλλεται πλέον ως πιο πιθανό το σενάριο της αεροπειρατείας.

Τελευταία, οι αρχές είχαν στραφεί σε έναν μηχανικό πτήσεων που ήταν ανάμεσα στους επιβάτες του χαμένου Βoeing. Πρόκειται για τον 29χρονο Μοχντ Καρίλ Αμρί Σελαμάτ, έναν Μαλαισιανό, ο οποίος, όπως σημειώνει ο ίδιος στα social media, δουλεύει σε μια ιδιωτική εταιρεία ιδιωτικών αεροσκαφών και συγκεκριμένα, στην εταιρεία Execujet Aviation Group της οποίας η βάση είναι στην Ελβετία. Aπό την πλευρά της, η εταιρεία είχε αρνηθεί να επιβεβαιώσει αν ο 29χρονος δουλεύει ακόμη σε αυτήν.

Όποια και αν είναι η αλήθεια, οι αρχές φαίνεται πως βρίσκονται πολύ κοντά στο να εξακριβώσουν τι ακριβώς συνέβη στις 8 Μαρτίου του 2014.

Leave a Reply

Your email address will not be published.