Το νέο Προεδρείο και οι Νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Άργους Ορεστικού

Το νέο Προεδρείο και οι Νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Άργους Ορεστικού

Ολοκληρώθηκε πριν λίγο η ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Άργους Ορεστικού για την εκλογή Προεδρείου Δ.Σ. και μελών Οικονομικής Επιτροπής και Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα των ψηφοφοριών οι συνθέσεις είναι οι εξής:

Προεδρείο Δημοτικού Συμβουλίου:

Πρόεδρος: Παναγιώτης Βακόπουλος

Αντιπρόεδρος: Αργύριος Μπάτζιος

Γεν. Γραμματέας: Ησαΐα Τοτονίδου

Οικονομική Επιτροπή:

  1. Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου
  2. Δημήτριος Μαυραντζάς
  3. Κωνσταντίνα Σταυροπούλου
  4. Παύλος Αντωνιάδης
  5. Μαρία Κύρου Ζουρμπίδου
  6. Νικόλαος Χατζηκυριακίδης
  7. Σωκράτης Μπουρινάρης

Επιτροπή Ποιότητας Ζωής:

  1. Παναγιώτης Κεπαπτσόγλου
  2. Δημήτριος Ευαγγελίδης
  3. Χρήστος Εμμανουήλ
  4. Χρυσόστομος Αναγνωστόπουλος
  5. Αφροδίτη Μπελονάκη
  6. Θωμάς Τρυφόπουλος
  7. Μηνάς Γκαλίτσας

Παράλληλα ο Δήμαρχος Άργους Ορεστικού ανακοίνωσε τους αντιδημάρχους που αναλαμβάνουν καθήκοντα από σήμερα 08/09/2019 έως 09/10/2020:

  1. Δημήτριος Μαυραντζάς με τις εξής αρμοδιότητες:

Ύδρευση, αποχέτευση, άρδευση, ηλεκτροφωτισμός, αποχιονισμός, πολιτική προστασία, εμποροπανήγυρη, λαϊκή αγορά. Παράλληλα θα είναι υπεύθυνος υποδοχής πολιτών και διεκπεραίωσης καθημερινότητας πολιτών.

  1. Χρήστος Εμμανουήλ με τις εξής αρμοδιότητες:

Καθαριότητα, αποκομιδή, ανακύκλωση, πράσινο, άλση, παιδικές χαρές, νεκροταφεία, αδέσποτα, καταφύγιο αδέσποτων, αμαξοστάσιο Δήμου, γραφείο κίνησης, κατασκηνώσεις, έργα μικρής κλίμακας με ίδιο προσωπικό και μέσα, αγροτική δασική οδοποιία.

  1. Κωνσταντίνα Σταυροπούλου με τις εξής αρμοδιότητες:

Πολιτισμός, Παιδεία, αθλητισμών, κοινωνική αλληλεγγύη και κοινωνική μέριμνα, υγεία, υγιεινή, χορήγηση αδειών υγειονομικού ενδιαφέροντος. Παράλληλα θα είναι υπεύθυνη  ΝΠΙΔ, εθιμοτυπίας και εορταστικών εκδηλώσεων.

  1. Δημήτριος Ευαγγελίδης με τις εξής αρμοδιότητες:

Κατάρτιση και εκτέλεση τεχνικού προγράμματος σε συνεργασία με τον υπεύθυνο προγραμματισμού. Παράλληλα θα είναι υπεύθυνος προσωπικού του Δήμου.

Τον οικονομικό σχεδιασμό και προγραμματισμό, πλην αυτών που προδιαγράφονται και εκτελούνται από τα υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου, έχει ο Δήμαρχος.

Leave a Reply

Your email address will not be published.