Ελευθερία Γιαννάδου: Από το Άργος Ορεστικού μας προπονεί με βαράκια

Ελευθερία Γιαννάδου: Από το Άργος Ορεστικού μας προπονεί με βαράκια

Από το γραφικό ποτάμι Άργους Ορεστικού η Ελευθερία Γιαννάδου μας προπονεί σήμερα η Ελευθερία Γιαννίδου  Αυτή την Κυριακή μας κάνει 4 ασκήσεις για τα χέρια με  βαράκια (ή δύο μπουκάλια με  ίση ποσότητα νερού).

Γενικές οδηγίες:

Για να πραγματοποιήσετε τις ασκήσεις θα πρέπει να κάνετε πρώτα ζέσταμα! Να έχει προηγηθεί δηλαδή είτε τρέξιμο, περπάτημα, σχοινάκι, ή οτιδήποτε άλλο ανεβάζει τους παλμούς σας και προετοιμάζει τους μύες σας για την επιβάρυνση των ασκήσεων.

Ασκηση στήθους.

Ξάπλωσε και λύγισε τα πόδια σου. Κράτησε τα βαράκια με τεντωμένα χέρια, ανοιχτά στην ίδια ευθεία με τους ώμους σου (τα χέρια με τον κορμό σου να σχηματίζουν ορθή γωνία)

%ce%b3%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%bf%cf%851

Βάλε τώρα δύναμη και κλείσε τα χέρια σου πάνω απο το στήθος παράλληλα. Κατέβασε τα αργά στην αρχική θέση “νιώθοντας” το βάρος στο στήθος σου.

%ce%b3%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%bf%cf%852

Ξεκίνησε με 2 σετ των 20 επαναλήψεων.

Ασκηση πλάτης.

Γονάτισε με το ένα ποδι μπροστά. Πρόσεξε το μπροστά σου γόνατο να είναι πάνω απο τον αστράγαλο σου. Με ίσια πλάτη ρίξε το βάρος σου μπροστά (να δουλέψει και λίγο ο γλουτός), και άφησε τα χέρια σου τεντωμένα κάτω.

%ce%b3%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%bf%cf%853-1

Κράτησε ακίνητο τον κορμό σου και λύγισε τα χέρια σου προς τα πίσω, με κίνηση απο τους αγκώνες, προσπαθώντας να “ενώσεις” τις ωμοπλάτες σου.

%ce%b3%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%bf%cf%854%ce%bf%ce%ba

Ξεκίνησε με 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Τρικέφαλος

Μείνε στην τελική θέση της προηγούμενης άσκησης, με τους αγκώνες σου πισω. Απο αυτή την θέση τέντωσε τα χέρια σου προς τα πίσω.

%ce%b3%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%bf%cf%855

Και ξανα λύγισε τους αγκώνες σου στην αρχική θέση.

Ξεκίνησε με 2 σετ των 12 επαναλήψεων.

Ασκηση ώμου και δικεφάλου.

Σε όρθια θέση, τέντωσε τα χέρια σου μπροστά ακριβώς απο τους ώμους με τα βαράκια, με τις παλάμες προς τα πάνω.

%ce%b3%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%bf%cf%856

Λύγισε τους αγκώνες σου προς τα πάνω, μέχρι να έρθουν σε κάθετη θέση (ορθή γωνία).

%ce%b3%ce%b9%ce%b1%ce%bd%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%bf%cf%857

Ξεκίνησε με 2 σετ των 10 επαναλήψεων.

Τα σέτ και οι επαναλήψεις είναι ενδεικτικά. Ανάλογα με το επίπεδο που βρισκόσαστε, μπορείτε είτε να μειώσετε είτε να αυξήσετε τις επαναλήψεις και τα σέτ!

Μην ξεχάσεις να κάνεις διατάσεις στο τέλος!

ΠΗΓΗ: pinakio.blogspot.gr




Σχολιάστε

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.