Η μία μετά την άλλη δημοσίευσαν οι τράπεζες σύμφωνα με το νόμο Δραγασάκη τις αναλυτικές διαφημιστικές λίστες, τις χορηγίες και τις δωρεές τους προς τα ΜΜΕ κάθε μορφής καθώς και στα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που επέλεξαν στο πλαίσιο της προβολής τους, αλλά και της εταιρικής κοινωνικής τους ευθύνης, όπως μεταδίδει το news247.gr.
Η τράπεζα Πειραιώς ανταποκρινόμενη πλήρως στο ν.4374/2016, όπως άλλωστε και οι υπόλοιπες Τράπεζες, έδωσαν στη δημοσιότητα, το βράδυ της Πέμπτης, τη σχετική λίστα.
Όπως προκύπτει λόγω διαφήμισης, προβολής ή προώθησης σε επιχειρήσεις Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης δαπάνησε 19,3 εκατ. ευρώ, ενώ για δωρεές, χορηγίες, επιχορηγήσεις και άλλες χαριστικές αιτίες σε νομικά πρόσωπα έδωσε 5,1 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα ο Όμιλος προχώρησε σε δωρεές προς φυσικά πρόσωπα, που αφορούν σε 256 δικαιούχους συνολικού ύψους 26,6 χιλιάδες ευρώ.
Εκ πρώτης το συνολικό διαφημιστικό μπάτζετ και το αντίστοιχο πρόγραμμα χορηγιών της τράπεζας Πειραιώς είναι σχεδόν το διπλάσιο των άλλων τραπεζών γεγονός που δικαιολογείται από το μέγεθος του ενεργητικού της καθώς πλέον είναι η πρώτη από πλευράς μεγέθους ελληνική τράπεζα.
Υπενθυμίζεται ότι ανάλογα στοιχεία έδωσαν στη δημοσιότητα η Eurobank, η Alpha Bank, η Εθνική και η Τράπεζα Αττικής.
Διαβάστε αναλυτικά τα στοιχεία της Τράπεζας Πειραιώς
Πηγή: huffingtonpost.gr