Το Facebook μπορεί να μας βομβαρδίζει με εκατοντάδες αχρείαστες πληροφορίες κάθε μέρα και να συντελεί σημαντικά στο να σπαταλάμε πολύτιμο χρόνο χαζεύοντας τις ζωές ανθρώπων που καλά καλά δε γνωρίζουμε, ταυτόχρονα όμως είναι και ένα αρκετά χρήσιμο εργαλείο σε διάφορους τομείς της καθημερινότητάς μας.
Τις προάλλες το Facebook ανακοίνωσε μια νέα σειρά λειτουργιών που θα προσφέρει στους χρήστες τους προκειμένου να κάνει τη ζωή τους ακόμη πιο εύκολη -και να βρει το ίδιο, ως πλατφόρμα, νέους τρόπους διαφήμισης και εξοικονόμησης εσόδων γιατί, ας μη το ξεχνάμε, μιλάμε πρωτίστως για μια πολυεθνική εταιρεία. Ανάμεσα σε αυτές, λοιπόν, υπάρχει κι ένα νέο εργαλείο, ή μάλλον, μια νέα εκδοχή του γνωστού Events, μέσω της οποίας το Facebook στοχεύει στο να εξελίξει τις συναλλαγές ανάμεσα στους χρήστες του ώστε να τους βοηθήσει να αποφασίσουν τι να κάνουν στον πραγματικό κόσμο. Όχι σε υπαρξιακό επίπεδο, αλλά σε καθημερινό: που να πάνε να διασκεδάσουν, ποια μέρη να επισκεφθούν στις διακοπές τους, ποιο εστιατόριο να διαλέξουν για φαγητό κλπ.
Το νέο εργαλείο του Events θα προτείνει στο χρήστη μελλοντικές δραστηριότητες βάσει των δημοφιλών επιλογών ανάμεσα στο δίκτυο των φίλων του αλλά και βάσει των δραστηριοτήτων στις οποίες συμμετείχε ο ίδιος παλιότερα. Η λογική του Facebook πίσω από αυτή τη νέα κίνηση είναι πως είτε σκοπεύεις να ταξιδέψεις σε ένα νέο μέρος, είτε ψάχνεις για ένα νέο κομμωτήριο, είτε θες να βρεις το τέλειο ινδικό εστιατόριο, πάντα στρέφεσαι για συμβουλές στους φίλους σου, στην οικογένειά σου ή σε σχετικές ομάδες στο Facebook. Τώρα, το νέο Events θα συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες που λαμβάνει κάθε χρήστης σε ένα σημείο, ώστε να μπορείς να τις μοιραστείς με τους φίλους σου.
Κάθε φορά που ένας χρήστης θα ανεβάζει ένα στάτους όπου θα ζητά πληροφορίες για τοπικά μαγαζιά ή υπηρεσίες, θα έχει την επιλογή να ενεργοποιήσει το «Recommendations» (Προτάσεις) στο στάτους του. Με αυτή την ενεργοποίηση, κάθε πρόταση και συμβουλή που θα αφήνουν στο χρήστη οι φίλοι του, θα συγκεντρώνεται σε ένα «χάρτη» ούτως ώστε ο χρήστης να μπορεί να ανατρέξει σε αυτόν και να τις εξετάσει όλες μαζί.
Μια άλλη ανανεωμένη λειτουργία του Events, θα προσφέρει νέους τρόπους για να αναλαμβάνουμε δράση άμεσα, μόλις βρούμε τι είναι αυτό που θέλουμε να κάνουμε. Για παράδειγμα, από δω και πέρα θα μπορούμε να παραγγέλνουμε φαγητό από το Facebook, να κλείνουμε ραντεβού σε υπηρεσίες όπως κομμωτήρια και κέντρα αισθητικής, να κλείνουμε εισιτήρια για σινεμά, συναυλίες και εκδηλώσεις κλπ.
Όλες αυτές οι αλλαγές μπορεί να είναι μικρές, στο σύνολό τους όμως αποτελούν μια πανέξυπνη στρατηγική κίνηση του Facebook, καθώς συγκεντρώνει ένα ολόκληρο δίκτυο υπηρεσιών και παροχών τις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις χωρίς να βγεις ποτέ από την πλατφόρμα του. Και αν σκεφτούμε πως ένας στους τέσσερις ανθρώπους παγκοσμίως χρησιμοποιεί καθημερινά το Facebook, οι αλλαγές αυτές θα αποφέρουν μελλοντικά τεράστια κέρδη στην εταιρεία.
Πηγή: Νάγια Κωστιάνη/ http://www.huffingtonpost.gr/