To Content Marketing, που είναι τόσο διαδεδομένο στη σύγχρονη εποχή, είναι η δημιουργία περιεχομένου το οποίο είναι σχετικό με την υπηρεσία η το προϊόν μας, αλλά ταυτόχρονα και χρήσιμο για το κοινό. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνουμε να τραβήξουμε το ενδιαφέρον του κοινού και κατ’επέκταση την αύξηση της πελατείας μας.
Η αποδοτικότητα αυτής της μορφής marketing είναι αποδεδειγμένη και πολλά μεγάλα Brands όπως η Coca Cola την χρησιμοποιούν ως βασική στρατηγική για αύξηση πωλήσεων. Σύμφωνα με έρευνες είναι 3 φορές πιο αποδοτική από την πληρωμένη απευθείας διαφήμιση.
To trend της νέας εποχής σε σχέση με παλαιότερα
Το marketing αλλάζει χρόνο με το χρόνο και διαφέρει πολύ από το παραδοσιακό όπου δεν υπήρχε επαφή με το κοινό αλλά ήταν όλα πιο απρόσωπα. Αυτό, στην σημερινή εποχή θεωρείται μεγάλο μειονέκτημα.
Μερικές μορφές παραδοσιακού marketing είναι μέσω έντυπου υλικού (εκτύπωση flyer, περιοδικού, φυλλάδια κλπ), μέσω απευθείας τηλεφωνικής πώλησης και φυσικά την τηλεόραση όπου είναι και η πιο διαδεδομένη μορφή. Έχοντας κατά νου αυτό μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε γιατί το παραδοσιακό marketing φθίνει. Όλο και λιγότερος κόσμος και κυρίως οι νέοι δεν βλέπουν τηλεόραση πια!
Content Marketing και Social Media
Οι δύο αυτοί όροι έχουν άμεση σύνδεση καθώς τα social media είναι το καλύτερο μέσο να διαδώσει κανείς περιεχόμενο σε ευρύ κοινό. Έχοντας λογαριασμούς σε διάφορα social media
επιτυγχάνουμε μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα και δίνουμε στο κοινό αρκετά μέσα επικοινωνίας όπου μπορούν να αλληλεπιδράσουν άμεσα με την επιχείρηση σας. (σχόλια, αντιδράσεις, μηνύματα κλπ.). Έτσι αναπτύσσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό και οι πελάτες σας θα επιστρέψουν ξανά για την υπηρεσία ή το προϊόν σας.
Προσοχή! Το περιεχόμενο που ανεβάζετε να είναι χρήσιμο και να μην προωθεί συνεχώς την επιχείρηση πράγμα που θα αποτρέψει τον κόσμο και με τον καιρό θα απομακρυνθεί. Παράδειγμα ένα κατάστημα με είδη κήπου αντί να δημοσιεύσει ότι έχει οικονομικές γλάστρες και να προσπαθεί άμεσα να πουλήσει, θα ήταν καλύτερο να μοιραστεί μερικά tips για να φυτέψει κανείς σωστά τα αρωματικά του φυτά. Η δημοσίευση αυτή θα είναι ακόμη καλύτερη αν συνοδεύεται με μια ωραία φωτογραφία ή και βίντεο.
Δίνοντας δηλαδή χρήσιμο υλικό επιτυγχάνουμε αυτό που λέμε Brand Awareness και κάνουμε την επιχείρηση μας να είναι στο προσκήνιο. Για να επιτύχουμε φυσικά στο content marketing χρειάζεται επιμονή και σωστός προγραμματισμός. Να μοιραστούμε όταν πραγματικά έχουμε κάτι να μοιραστούμε και να σκεφτόμαστε πάντα από την πλευρά του κοινού που απευθυνόμαστε.
Πηγή: Gmedia Digital Agency
Διαβάστε επίσης: Τι είναι content writer;