Έχετε σκεφτεί ποτέ πόσοι εκατοντάδες άνθρωποι περνάνε καθημερινά από ένα ξενοδοχείο; Από ένα δωμάτιο; Τι μυστικά μπορεί να σας κρύβουν σχετικά με τα όσα γίνονται πίσω από τις κλειστές τους πόρτες; Το περιοδικό Women’s Health μίλησε με καθαρίστριες, προσωπικό υποδοχής και άλλους υπαλλήλους ξενοδοχείων, για να τους αποκαλύψουν τα μυστικά τους. Αυτά είναι μόνο πέντε από αυτά.
1.Nαι το ξέρουμε ότι έχετε παράνομο δεσμό!
«Όχι δεν μας ενδιαφέρει, ειδικά όταν ακούμε δικαιολογίες για το πόσο πολλή δουλειά έχετε μαζί κι ότι ετοιμάζετε μια μεγάλη παρουσίαση στις 3 το πρωί ενώ μυρίζετε αλκοόλ. Θα χαμογελάσουμε ευγενικά και θα προσποιηθούμε ότι μας λέτε την αλήθεια».
2.Εάν θέλετε καλύτερες τιμές πάρτε το ξενοδοχείο απευθείας τηλέφωνο
«Ναι, το να κλείνει κανείς online είναι εξαιρετικά βολικό, αλλά αν πάρετε το ξενοδοχείο απευθείας τηλέφωνο θα σας προσφέρουν μια πολύ καλύτερη τιμή. Τα ξενοδοχεία προσφέρουν στα site μέχρι και 25% προμήθεια, οπότε μπορούν να σας κάνουν καλύτερη τιμή».
3. Προσοχή με το μινι-μπαρ
«Πάντα να κοιτάτε τις ημερομηνίες λήξης στα μινιμπαρ- δεν είναι προϊόντα με μεγάλη κατανάλωση οπότε συχνά είναι ληγμένα. Επίσης πρέπει να ελέγχετε πάντα ότι δεν είναι σπασμένη η σφραγίδα στα ποτά του μπαρ».
4.Μην κάθεστε ποτέ γυμνοί σε καρέκλες και καναπέδες
«Ποτέ μην κάθεστε γυμνοί σε καρέκλες ή καναπέδες χωρίς να φοράτε κάτι. Πολλοί πελάτες έχουν αυτή τη συνήθεια, και πολλοί αφήνουν λεκέδες με σωματικά υγρά. Ναι μεν τα καθαρίζουμε, αλλά δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα να καθαρίσει κανείς».
5.Όλα τα δωμάτια δεν είναι ίδια
«Οι υπάλληλοι της ρεσεψιόν γνωρίζουν ποια δωμάτια έχουν τα καλύτερα χαρακτηριστικά- ποια είναι ανακαινισμένα ή έχουν ωραία θέα. Καλά θα κάνετε λοιπόν να είστε ευγενικοί μόλις φτάνετε στη ρεσεψιόν, αυτοί είναι οι άνθρωποι που θα αποφασίσουν τι δωμάτιο θα πάρετε».