Σύμφωνα με το LinkedIn υπάρχουν κάποιες δεξιότητες που αν τις διαθέτει κάποιος είναι πιθανότερο να εξασφαλίσει μια θέση εργασίας σήμερα. Το LinkedIn κατέληξε σε έναν κατάλογο δεξιοτήτων αναλύοντας τα δεδομένα από τις αναρτήσεις που υπήρξαν το 2015 στο δίκτυό του.
Ιδού, λοιπόν, ο κατάλογος με αυτές τις «καυτές» δεξιότητες:
Ειδικός στο Cloud computing
Το 2015 ήταν η χρονιά του Cloud και δεν αποτελεί έκπληξη ότι οι δεξιότητες που σχετίζονται με αυτό είναι οι πιο περιζήτητες. Αναμένεται ότι η τάση αυτή θα συνεχίσει με αυξητικό ρυθμό το 2016. Ως εκ τούτου, αν θέλετε να προσληφθείτε αρχίστε να μαθαίνετε Hadoop, HBase και Hive.
Ειδικός στη στατιστική ανάλυση και το data mining
Είμαι σίγουρος ότι καθένας έχει διαβάσει τουλάχιστον ένα άρθρο για τα big data το 2015. Και ποιο είναι το συμπέρασμα όλων; Τα δεδομένα αυξάνονται όλο και περισσότερο καθημερινά με όλες αυτές τις δημοσιεύσεις, τα tweets, τις φωτογραφίες και τα βίντεο που αναρτώνται. Ως αποτέλεσμα, οι εταιρείες πρέπει να «μεταφράσουν» όλο και περισσότερα δεδομένα. Διότι, για να στοχεύσουν τους κατάλληλους πελάτες και να διαθέσουν στην αγορά τα σωστά προϊόντα, τα στοιχεία αυτά πρέπει να αναλυθούν. Έτσι, χρειάζονται εργαζόμενους που γνωρίζουν στατιστική και τη χρήση εργαλείων όπως τα SPSS, SAS, KNIME, R Programming κλπ.
Marketing campaign managers / SEO και SEM marketing
Πριν από την εποχή του διαδικτύου, το μεγαλύτερο εργαλείο διαφήμισης ήταν τηλεόραση. Τώρα, το διαδίκτυο χρησιμοποιείται ευρέως για τη διαφήμιση και είναι πολύ καλύτερο από την τηλεόραση, επειδή οι διαφημίσεις στο internet μετρώνται εύκολα. Οι εταιρείες μπορούν να παρακολουθούν τους πελάτες τους με τη χρήση των cookies ή διαφορετικών αλγόριθμων και να τους δείχνουν μόνο διαφημίσεις που μπορούν να κερδίσουν το ενδιαφέρον των χρηστών. Προφανώς, κάποιος πρέπει να δημιουργήσει αυτές τις διαφημίσεις και να διαχειριστεί τους προϋπολογισμούς τους. Έτσι, οι μάνατζερ εκστρατειών μάρκετινγκ μαζί με τους SEO και SEM marketers είναι υπεύθυνοι για το σχεδιασμό, την τοποθέτηση και τη διαχείριση αυτών των διαφημίσεων. Αν σας ενδιαφέρει μια τέτοια θέση εργασίας, θα πρέπει να μάθετε τα εργαλεία μάρκετινγκ του Διαδικτύου όπως τα Google Adwords, Google Analytics και κάποια email marketing προγράμματα.
Ειδικός ανάπτυξης ολοκληρωμένου λογισμικού
Οι δεξιότητες προγραμματισμού λογισμικού θα συνεχίσουν να είναι περιζήτητες. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν πολλά προγράμματα λογισμικού και είναι πολύ δύσκολο να βεβαιωθούν ότι όλα αυτά τα προγράμματα είναι συμβατά μεταξύ τους. Μερικές φορές, πρέπει να αναπτύξουν in-house προγράμματα για να ενώσουν δύο συστήματα λογισμικού, έτσι ώστε αυτά να μπορούν να λειτουργούν αρμονικά. Για το λόγο αυτό, οι περισσότερες εταιρείες χρειάζονται integration software developers, για να γεφυρώσουν δύο ή περισσότερα ξεχωριστά προγράμματα.
Ειδικός στην ανάπτυξη κινητών εφαρμογών
Για οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε υπάρχει μια εφαρμογή. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις δημιουργούν όλο και περισσότερες εφαρμογές για τους πελάτες τους. Όμως το να δημιουργήσει κάποιος μια εφαρμογή δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να φροντίσει για την καθιέρωση, τη σταθεροποίηση και την αναβάθμισή της σύμφωνα με τη συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία. Αν θέλετε να μάθετε πώς να αναπτύσσετε εφαρμογές, ποτέ δεν είναι αργά!
Πηγή: reporter.gr