Η Ελληνική Ομοσπονδία Γούνας σας ενημερώνει για τα επίσημα αποτελέσματα της έκθεσης του HONG KONG 2016 που πραγματοποιήθηκε από 25 έως 28 Φεβρουαρίου 2016 όπως τα έλαβε από τον διοργανωτή.
Η HKFF 2016 παρουσίασε αλλαγή στην παγκόσμια αγορά
Η Κινέζικη και η Αμερικανική αγορά μεγάλωσαν, τροφοδοτώντας μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων.
Η HKFF 2016 κράτησε την θέση της ως η μεγαλύτερη εμπορική πλατφόρμα στον κλάδο της γουνοποιίας. Η έκθεση έκλεισε με επιβεβαιωμένες παραγγελίες ύψους $70εκ, και αναμενόμενη αύξηση στα $132εκ. Στην έκθεση παρατηρήθηκε μια αλλαγή στην αγορά της γούνας. Φέτος η Κινέζικη ενδοχώρα ήταν η δυνατότερη αγορά. Στα προϊόντα παρατηρήθηκε μια αλλαγή που ευνοεί μια πιο διαφοροποιημένη γκάμα προϊόντων, που απευθύνεται σε περισσότερους καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων των ανδρικών και τα trim.
Ο Mr Henry Sun, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γούνας του Hong Kong, λέει ότι η αύξηση της Κίνας έχει οδηγήσει σε μια δημιουργική ανάπτυξη όσο αναφορά το design των γουναρικών. Δημοφιλή στυλ στην Κίνα έχει οδηγήσει στην χρήση χρωματιστών βαφών. Mr Sun επίσης τονίζει ότι παρά την αύξηση της εσωτερικής αγοράς τους, οι Κινέζοι αγοραστές προτιμούν το Hong Kong για την αίσθηση του στυλ που έχουν τα γουναρικά των κατασκευαστών του Hong Kong.
Ο Mr Sun πιστεύει ότι φέτος είναι η καλύτερη χρονιά να επενδύσουν σε καλή ποιότητα, μιας και η αγορά είναι στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 10 χρόνων. Η Κίνα είναι πλέον η μεγαλύτερη αγορά γούνας, και την ακολουθούν οι ΗΠΑ, και μετά Κορέα και Ιαπωνία.
Σύμφωνα με τον Mr Tim Everest, διευθυντή της HKFF, η αγορά της γούνας βρίσκεται σε μια περίοδο οικονομικής διόρθωσης. Η Ρωσία είναι έτοιμη να ανακάμψει μέσα στα ευρύτερα πλαίσια μιας οικονομικής ανάρρωσης. Οι πτωτικές τιμές των δερμάτων στις διεθνείς δημοπρασίες, ακολουθούν την πτωτική τάση όλων των αγαθών. Αυτή η τάση οδηγεί σε μια νέα δημοτικότητα, μιας και οι γούνες είναι πλέον προσιτές, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για κατασκευαστές και λιανοπωλητές. Οι πολλές ευκαιρίες για μόδα που προσφέρει η γούνα, δρα σαν προστασία στην αβεβαιότητα της αγοράς, και η ευελιξία της σημαίνει ότι εξακολουθεί να είναι ποθητή. Η παγκόσμια επικαιρότητα για γούνα γίνεται ορατή στις διεθνείς πασαρέλες. Η πρόσφατη αλλαγή της αγοράς επίσης δημιούργησε ένα περιβάλλον που ευνοεί δημιουργικότητα στο design και αυξανόμενη έμφαση στα εξειδικευμένα προϊόντα. Αυτό παρουσιάζει πολλές ευκαιρίες όχι μόνο σαν ελκυστικό μοδάτο προϊόν, αλλά επίσης προσιτό για καταναλωτές.
Αλλαγή είχαμε επίσης και στα είδη που πωλούνται. Ακριβά είδη όπως chinchilla και sable, παρουσίασαν μια αύξηση στις πωλήσεις σε σχέση με το mink, το βασικό είδος της αγοράς. Οι αλεπούδες παρουσίασαν μια αύξηση σε δημοτικότητα για την διάθεση τους με την μορφή trim στην Αμερικανική αγορά ,το mink κρατάει την θέση του στην Κινέζικη αγορά, συνεισφέροντας το 90% των πωλήσεων. Το design 4 εποχών επανήλθαν στην επικαιρότητα θυμίζοντας σχέδια του 50 και 60, ειδικότερα με είδη όπως Lambskin, και συνδυασμούς από γούνα με κασμίρ και πλεκτά.
Επίσης μια αύξηση στην ποικιλία των προϊόντων βοήθησε να διευρυνθεί η παρουσία της γούνας στην παγκόσμια αγορά. Ο Mr Wong Yau Fai, αντιπρόεδρος της HKFF, σχολιάζει στην μεταστροφή των ανδρικών γουναρικών από είδος πρώτης ανάγκης για το κρύο, σε μια πιο μητροπολιτική αγορά μόδας. Η αλλαγή ελπίζει να προσελκύσει νέους άνδρες στην γούνα και να βοηθήσει να επεκταθεί η αγορά. Αποδίδει αυτή την αλλαγή στον κορεσμό της γυναικείας αγοράς λόγω του καθυστερημένου χειμώνα για το 2016. Η εταιρεία του παρουσιάζει πρώτη φορά φέτος ανδρική κολεξιόν. Ο Mr Wong λέει ότι έχει επικεντρώσει την προσοχή του στην ευελιξία του ανδρικού ενδύματος και η ανταπόκριση ήταν θετική.
Η HKFF 2016 φιλοξένησε 720 περίπτερα με 240 εκθέτες από 13 χώρες, αναδεικνύοντας καταπληκτικά προϊόντα ανταλλάσοντας πρωτοπόρες ιδέες. Αναγνωρισμένη ως η πιο σημαντική έκθεση γούνας στον κόσμο, προσέλκυσε φέτος αγοραστές από πάνω από 30 χώρες. Η 4ημερη έκθεση ένωσε πρωτοπόρους γουνοποιούς και αγοραστές από όλον τον κόσμο, και είναι αναγνωρισμένη ως η μεγαλύτερη πλατφόρμα εμπορίου γούνας στον κόσμο.