41η Διεθνής Έκθεση Γούνας: Όταν η δημιουργικότητα συναντά την επιχειρηματικότητα

PHOTO.3H 41st KASTORIA International Fur Fair, 5-8 Μαΐου 2016, παρουσιάζει τη διαφημιστική καμπάνια της: “Where Creativity Becomes Business”.

Η καμπάνια αντανακλά τη φιλοσοφία της νέας ηγεσίας για αλλαγή προσέγγισης, επαναπροσδιορίζει την εικόνα της έκθεσης και επικεντρώνεται σε τέσσερις τάσεις του επόμενου χειμώνα:
Fur + Prints, Fur + Denim, Fur + Graphics, Fur + Color
Δημιουργίες από mink, fox, raccoon, swakara, chinchilla, lynx, sable, kidassia, rex, επιλέχθηκαν από συλλογές των μελών και εκθετών που θα συμμετέχουν στην 41st KASTORIA International Fur Fair.

Ρεαλιστική προσέγγιση, με στόχο τη δημιουργία προσδοκιών στους υποψήφιους αγοραστές για τα προϊόντα που θα παρουσιαστούν σε αυτήν.

Η καμπάνια απευθύνεται στοχευμένα στη διεθνή αγορά και σε ένα κοινό διευρυμένο όπως buyers, luxury department stores, concept stores, boutiques, media, καταναλωτές.

Τη φωτογράφηση ανέλαβε η δημιουργική ομάδα του περιοδικού INFUR και η προβολή της καμπάνιας στα social media της έκθεσης ξεκίνησε την Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου.

Instagram: @kastoriafurfair
Facebook: KASTORIA International Fur Fair
Twitter: @kastoriafurfair
LinkedIn: KASTORIA International Fur Fair

PHOTO.1 PHOTO.2 PHOTO.4

Leave a Reply

Your email address will not be published.