Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση δεν κατέστη δυνατή η πίστωση των ποσών σε δικαιούχους
λόγω:
1. Μη επικαιροποίησης στοιχείων λογαριασμού (απαιτείται επιβεβαίωση των στοιχείων του λογαριασμού , μέσω προσκόμισης στην τράπεζα των απαραίτητων δικαιολογητικών- ανάλογα με την πολιτική κάθε τράπεζας)
2. Ανενεργού λογαριασμού( δεν έχει κινηθεί για αρκετό χρονικό διάστημα)
3. Αναντιστοιχία ΑΦΜ και τραπεζικού λογαριασμού
Οι δικαιούχοι θα πρέπει να μεριμνήσουν για τη διόρθωση του προβλήματος στον τραπεζικό λογαριασμό έως τις 31/8/2017 διαφορετικά η αίτησή τους θα ανακληθεί . Σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης, αλλά δεν αναγνωρίζεται δικαίωμα αναδρομικής καταβολής.
Πηγή: newsit.gr