Σχέδιο δημιουργίας νέου “έξυπνου” εισιτηρίου, το οποίο θα εκδίδεται άμεσα και θα είναι ονομαστικό υλοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προς εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών.
Παράλληλα, στο επόμενο διάστημα, στα φυσικά σημεία πώλησης εισιτηρίων ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών μέσω τερματικών POS.
Δημιουργείται επίσης το “κλαμπ” των φίλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που προσφέρει στα μέλη του πρόσβαση στις εκπτωτικές προσφορές της εταιρείας, ενώ σύντομα εισάγεται πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών “miles & bonus”, αντίστοιχο με αυτό που ισχύει στις αεροπορικές εταιρείες.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρεί επίσης στην αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον πελάτη μέσα στο τρένο (ανανέωση κυλικείων, παροχή βελτιωμένου σήματος κινητής τηλεφωνίας), ενώ παρέχει δυνατότητα μεταφοράς του ΙΧ αυτοκινήτου των επιβατών μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Επιπλέον προσφέρεται η δυνατότητα έκδοσης της κάρτας Intercity 6+1, ενώ εκπτώσεις παρέχονται με τα εισιτήρια πολλαπλών διαδρομών, την κάρτα τρίτης ηλικίας και την οικογενειακή, αλλά και το πρόγραμμα για παιδιά, φοιτητές, νέους και ομάδες άνω των έξι ατόμων.
Πηγή: http://www.topontiki.gr/