Η εργασία, ή η εκπαίδευση, θα έπρεπε να συγχρονιστούν με το βιολογικό μας ρολόι, τονίζουν, καθώς τα ωράρια 9-5 ή η έναρξη των μαθημάτων στις 8:30πμ μεγαλώνει τους κινδύνους για διάφορες αρρώστιες.
Τα πειράματα, έχουν αποδείξει πως ο μέσος 10χρονος μαθητής, δεν μπορεί να συγκεντρωθεί πριν τις 8μιση το πρωί. Ένας 16χρονος, για να έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, πρέπει να ξεκινά τα μαθήματα στις 10πμ ενώ ένας φοιτητής, στις 11πμ.
Ο δρ. Κέλι πιστεύει πως μόνο με το να μετακινήσουμε τις ώρες σχολείου, οι βαθμοί συνολικά των μαθητών μπορούν να ανέβουν. Όταν δίδασκε ο ίδιος σε γυμνάσια, άλλαξε την ώρα από 8:30 πμ σε 10:00πμ και ανακάλυψε ότι το ποσοστό των άριστων μαθητών ανέβηκε 19% πάνω.
Το ίδιο υποστηρίζει ότι μπορεί να συμβεί με τις εταιρείες, όπου με τα πρωινά ωράρια όχι μόνο δεν αποδίδουν οι εργαζόμενοι όσο καλά θα μπορούσαν, αλλά κινδυνεύει και η υγεία τους.
Ο δρ. Κέλι υποστηρίζει ότι 10:00πμ είναι μια καλή ώρα για να ξεκινάει η δουλειά, καθώς η ηλικία όπου ξανασυγχρονίζεται το σώμα με πιο πρωινές ώρες τύπου 9:00πμ είναι μετά τα 55.
Έχουμε μια ολόκλητη κοινωνία που στερείται τον ύπνο. Αυτό επιρεάζει φυσικές και συναισθηματικές λειτουργίες. Επιρεάζει την καρδιά, το συκώτι, είναι κάτι που επιρεάζει τους πάντες παγκόσμια και πραγματικά μπορεί να αλλάξει.
Η έλλειψη ύπνου επιρρεάζει την απόδοση, την προσοχή, την μνήμη, και ενθαρύνει τη χρήση αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών. Οδηγεί επίσης στην εξάντληση, στο άγχος, στη σύγχηση, στο θυμό, στην παχυσαρκία, στην υψηλή πίεση, στο στρες, και σε πολλές άλλες ψυχικές παθήσεις.
Στην Αγγλία, θα ξεκινήσει ένα πείραμα, βασισμένο σε αυτή τη θεωρεία όπου δεκάδες χιλιάδες παιδιά από πάνω από 100 σχολεία σε όλη τη χώρα, για τέσσερα χρόνια θα ξεκινούν το σχολείο στις 10 το πρωί αντί για τις 8μιση, με στόχο να αποδείξουν ότι το να ξεκινούν τα μαθήματα αργότερα, μπορεί να αποδόσει συνολικότερα καλύτερα αποτελέσματα για τους μαθητές.
The telegraph