Μια αλλαγή στο λογότυπο μπορεί να φέρει μια νέα πνοή σε ένα παλιό εμπορικό σήμα. Φέτος πολλές μεγάλες εταιρείες αποφάσισαν να αλλάξουν τα λογότυπα τους.
Παρακάτω ακολουθούν τα πιο σημαντικά λογότυπα που άλλαξαν το 2015 και έδωσαν μια νέα εικόνα στην κάθε εταιρεία:
Οι ιδιοκτήτες της αλυσίδας πιτσαρίας Sbarro αποφάσισαν να ανανεώσουν το λογότυπο της εταιρείας. Το νέο σήμα του Sbarro θυμίζει ένα κομμάτι πίτσα και μοιάζει να αποτελεί ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Η Emerald Nuts συνεργάστηκε με τον οργανισμό Girvin προκειμένου να αντικαταστήσει το προηγούμενο λογότυπο με ένα νέο, πιο κομψό και σύγχρονο.
Ο σχεδιασμός του νέου λογότυπου βοήθησε αρκετά το Ritz-Carlton Hotel να ξεχωρίσει στην αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων. Ο οργανισμός που ανέλαβε τη νέα εικόνα του λογότυπου εισήγαγε μια πιο τολμηρή γραμματοσειρά και το “έντυσε” σε απόχρωση του μπλε.
Και η Google Ventures όμως αποφάσισε να αλλάξει το λογότυπό της, προσδίδοντας στα αρχικά της (GV) έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα.
Οι οργανισμοί Bloom και Anomaly ανέλαβαν την ανανέωση του λογότυπου τηςJohnnie Walker κάνοντάς το πιο σύγχρονο με στόχο να προσελκύσει περισσότερο τους νέους.
Ύστερα από 17 χρόνια η Google αποφάσισε να επανασχεδιάσει το λογότυπό της και από τον περασμένο Σεπτέμβριο το σήμα της είναι πιο διακριτικό και ομοιόμορφο.