Σε μια λαμπρή τελετή με σύσσωμη την πολιτική ηγεσία του τόπου, επιχειρηματίες και πλήθος κόσμου, πραγματοποιήθηκε χτες Παρασκευή η παρουσίαση του νέου λογότυπου της Διεθνούς Έκθεσης Γούνας Καστοριάς από τον πρόεδρο του Συνδέσμου Γουνοποιών “Προφήτης Ηλίας”.
Ο πρόεδρος του ΣΕΓ, Γιάννης Κορεντσίδης κατά την ομιλία του επεσήμανε πως στην 41η Διεθνή Έκθεση Γούνας Καστοριάς θα υπάρξουν καινοτομίες, ένα νέο σκεπτικό ως προς την προσέλκυση πελατών, αλλά και ως προς την διοργάνωση.
Οι καινοτομίες
1. Η φιλοσοφία λοιπόν της επόμενης έκθεσης θα έχει μια πιο προσιτή, ως προς την μόδα, τάση. Για τον σκοπό αυτό, έχουν προσκληθεί διεθνείς σχεδιαστές, αλλά και επώνυμοι έλληνες σχεδιαστές, οι οποίοι θα μας κατευθύνουν στις νέες τάσεις που επιβάλλει η μόδα της σύγχρονης εποχής.
2. Με αίτημα μας προς τους εμπορικούς ακολούθους που διαθέτουμε σε 16 χώρες, στις οποίες στοχεύουμε, ζητήσαμε – και μας έχουν ήδη αποσταλεί – λίστες με τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο έτοιμο ένδυμα από γούνα, καθώς και όλες οι νέες επιχειρήσεις των τελευταίων ετών. Με την κίνηση αυτή, θέλουμε να κινηθούμε μεθοδικά και να προσκαλέσουμε ανθρώπους που είναι οι πλέον ιδανικοί ως επισκέπτες της έκθεσης, αλλά και νέους επιχειρηματίες οι οποίοι είναι υποψήφιοι πελάτες μας.
3. Έχουν κατατεθεί προτάσεις σε 6 αεροπορικές εταιρείες, με τις οποίες ανταλλάσουμε απόψεις, για συντονισμό και προγραμματισμό πτήσεων κατά τις ημέρες της Έκθεσης. Ήδη με μια αεροπορική εταιρεία έχουμε φτάσει σε σημείο να προγραμματίζουμε πτήσεις charter προς το αεροδρόμιο της Καστοριάς.Είναι ο μεγάλος στόχος και το μεγάλο στοίχημα της νέας διοίκησης και θα εργαστούμε σκληρά για να επιτευχτεί.
4. Σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία που έχουμε με δημόσιο οργανισμό, προσκαλούμε δημοσιογράφους από περιοχές της Ευρώπης, της Αμερικής και της Κορέας για να καλύψουν το γεγονός και να προσδώσουμε ένα άλλο κύρος.Παράλληλα, προσκαλούμε και του διευθυντές από μεγάλα εμπορικά κέντρα των ίδιων περιοχών.
5. Είμαστε σε επαφή με τη Ρωσική Ένωση Γούνας. Είναι ο ο αντίστοιχος Σύνδεσμος Γουνοποιών της Ρωσίας, που ως φορέας έχει μέλη του, όλους όσους εμπλέκονται στον κλάδο της γούνας στην Ρωσία και την ευρύτερη περιοχή (όπως Δημοπρατήρια, Βυρσοδεψεία, καταστήματα χονδρικής –λιανικής, κ.λ.π).
Χώρος ιστορίας της γούνας και εργαστήριο
Κατά την διάρκεια της Έκθεσης και με αφορμή και το γεγονός ότι το 2016 έχει ανακηρυχτεί ως έτος Ελλάδας – Ρωσίας, τόνισε ο κ. Κορεντσίδης, θα γίνει αδελφοποίηση μεταξύ των δυο φορέων, του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς και της Ρωσικής Ένωσης Γούνας. Πιστεύουμε στις σχέσεις των δυο χωρών και θεωρούμε ότι θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε απρόσκοπτα όπως κάναμε όλα αυτά τα χρόνια.Οι ίδιες ενέργειες θα γίνουν και με τον Σύνδεσμο Γουνοποιών Κίνας, με τον όποιο διατηρούμε άριστες σχέσεις.
Σε ειδικό σημείο του εκθετηρίου μας, θα διαμορφωθεί ένας χώρος μόνιμος, οποίος μετά την Έκθεση θα συνεχίσει να είναι επισκέψιμος για όλους, και έτσι, όσοι επισκέπτονται την Καστοριά θα έχουν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για την ιστορία και την τέχνη της γούνας μέσα από σειρά φωτογραφιών και βίντεο προβολής.
Στο ίδιο σημείο, δημιουργούμε εργαστήριο, που θα περιλαμβάνει χώρο παραγωγής της γούνας αλλά και σχεδίου. Ο χώρος αυτός θα επισημοποιηθεί ως «Κέντρο δια βίου μάθησης 1» και από εκεί όποιος θελήσει να καταρτιστεί, θα έχει και έναν επίσημο τίτλο του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς (στην συνέχεια θα γίνει μια πιο λεπτομερής παρουσίαση του συγκεκριμένου πλάνου, από τον κ. Σαββίδη ο οποίος έχει και την επιμέλεια του όλου εγχειρήματος).
Μοριοδότηση των εκθετών και προβολή
Ο πρόεδρος του ΣΕΓ αναφέρθηκε και στη μοριοδότηση των εκθετών. Όπως εξήγησε: “Από την 41η ΔΕΓΚ θα υπάρξει το σύστημα της μοριοδότησης των Εκθετών.Ένα σύστημα αδιάβλητο και αξιοκρατικό, όπου ο κάθε έκθετης με την αίτηση συμμετοχής αλλά και τα τετραγωνικά μέτρα του περιπτέρου θα μοριοδοτείται ως εξής:
100 μόρια με την αίτηση συμμετοχής και 1 μόριο ανά τετραγωνικό μέτρο.Συγκεντρώνοντας του πόντους αυτούς και ανάλογα με τον αριθμό, θα έχει πολλαπλά οφέλη και πλεονεκτήματα σε όλες τις δράσεις του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς και επιπλέον, δικαίωμα επιλογής χώρου περιπτέρου.
Η επικοινωνία της Έκθεσης τέλος, θα αναπτυχτεί μέσω της ηλεκτρονικής ενημέρωσης και των social media, αφού τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Απλοποιούν, βελτιώνουν την ταχύτητα και το εύρος της διάδοσης των πληροφοριών, αλληλεπιδρούν και επιτρέπουν στην επικοινωνία, να πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο.Με αυτόν τον τρόπο θα ενισχύσουμε την απόδοση της προσπάθειας μας, να επικοινωνήσουμε με τις αγορές του ενδιαφέροντος μας, προάγοντας τους στόχους μας. Παράλληλα ο σχεδιασμός της διαφημιστικής καμπάνιας, θα αναδείξει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της ελληνικής αγοράς και της Διεθνούς Έκθεσης Γούνας Καστοριάς έναντι του ανταγωνισμού.
- Με τις δράσεις μας και το σχέδιο μας
- Με πρωτοβουλίες και συνεργασίες
- Με δυναμική και αποφασιστικότητα
- Μακριά από σκοπιμότητες και συμφέροντα που εξυπηρετούν άλλους σκοπούς
Κοιτάμε πλέον μόνο μπροστά.
- Για το καλό του κλάδου
- Για την εξέλιξη της γουνοποιίας
- Για την ευημερία του τόπου μας
Έχουμε την πίστη ότι θα πετυχουμε
Και αυτήν την πίστη και τη δύναμη, την αντλούμε από όλους εσάς, που από την πρώτη στιγμή στηρίξατε αυτόν τον θεσμό.
Το αποτέλεσμα αυτής της εμπιστοσύνης είναι ότι μέχρι αυτή τη στιγμή έχουμε ξεπεράσει κατά 15% την περσινή κάλυψη των τετραγωνικών μέτρων της Έκθεσης και με το ενδιαφέρον που ήδη υπάρχει, είμαστε σίγουροι για κάλυψη του χώρου στο 100%”.
Τα αποκαλυπτήρια και οι δηλώσεις του δημιουργού Τάσου Αριστοτέλους
Το νέο λογότυπο
Το νέο λογότυπο, απλό στην εμφάνιση αλλά πλούσιο σε νόημα, σε ουσία και ιστορια, όπως ακριβώς ταιριάζει στην πολύχρονη διαδρομή της Διεθνούς Έκθεσης Γούνας Καστοριάς, θα είναι αυτό που θα μας ακολουθεί σε όλες μας τις δράσεις από εδώ και πέρα.
Θέλουμε να κάνουμε brand name την πόλη μας,
Θέλουμε να δώσουμε αξία στην περιοχή που μας ανέδειξε.
Να κάνουμε την Καστοριά και την ευρύτερη περιοχή σημείο αναφοράς.
Να καθιερωθεί σε όλο τον κόσμο ως πόλη της γούνας.
Γιατί η Καστοριά και η γούνα είναι υπόθεση όλων μας και της οφείλουμε όλοι τον απαραίτητο σεβασμό”.
Βασικός στόχος του καινούργιου λογότυπου της Δ.Ε.Γ.Κ. είναι να φέρει στο επίκεντροτην πόλη της Καστοριάς.
Να τονίσει τον φυσικό χώρο της Έκθεσης Γούνας μαζί με κάποια στοιχεία που χαρακτηρίζουν την περιοχή καθώς και να εκφράσει την πολυτέλεια και τη μοναδικότητα που απορρέει από το βασικό προϊόν της πόλης, τη Γούνα.
Αναλυτικότερα, ιδιαίτερη θέση έχει η ονομασία της πόλης, που αποτελεί το κεντρικό σημείο αναφοράς και πλαισιώνεται από τον όρο‘’INTERNATIONAL FUR FAIR’’, δηλαδή ‘’Διεθνής Έκθεση Γούνας ‘’.
Το καινούργιο σύμβολο είναι εμπνευσμένο από τον κυματισμό της λίμνης μας κάτω από το φως του φεγγαριού.
Το χρυσό χρώμα αντιπροσωπεύει την πολυτέλεια, τη γοητεία και τη διαχρονική αξία των γουνοποιητικών προϊόντων και σε συνδυασμό με το μαύρο background δημιουργεί μια μοναδική δυναμική αντίθεση.
Υπό τη σκέπη του τόπου μας, που συμβολικά αναπαρίσταται από το υγρό στοιχείο της λίμνης, ενισχύεται η ενότητα στην προσπάθεια να κρατηθεί το κύριο παραγωγικό μας αγαθό στην επιφάνεια, επαναφέροντας την αίγλη που τη χαρακτηρίζει και της αξίζει.