Νεοειδωλολατρία, νεοπαγανισμός, αρχαιολατρία, δωδεκαθεϊσμός. Το σκηνικό των πολυώνυμων ομάδων, των ρευμάτων και των κινήσεων ενός χώρου με λίγο πολύ κοινό κοσμοθεωριακό υπόβαθρο, ποικίλλει. Στην Ελλάδα η κατηγοριοποίησή τους είναι μάλλον συγκεχυμένη για όσους είναι εκτός του πνευματικού τους κλίματος. Χονδρικά, πάντως, τα δίκτυα της λεγόμενης παγανοπαρέας διακρίνονται σε τρεισήμισι κατηγορίες.
Σε όσους αρνούνται κάθε συμβιβασμό με τη χριστιανική θρησκεία ή τον εβραιοχριστιανισμό, όπως τον αποκαλούν, και επιδιώκουν την αναβίωση της αρχαίας θρησκείας. Στους επιθετικότερους εκείνους ομοϊδεάτες τους που χαρακτηρίζονται από έντονο ρατσισμό και αντισημιτισμό, ενώ φανατικά αποδίδουν την αιτία πολλών σύγχρονων κακοδαιμονιών της χώρας στους Βυζαντινούς και τους Εβραίους!
Στη ίδια λίστα εντάσσονται και οι λεγόμενοι πιο new age οπαδοί, οι οποίοι συνδέονται με τις ομάδες του Νεοσαμανισμού, τους ουφολόγους δωδεκαθεϊστές, το κίνημα των μαγισσών, τη λατρεία της θεάς Γαίας, τις τελετουργίες της Γουίκα κ.λπ. Υπάρχει ακόμη και η υποκατηγορία αυτών που προσπαθούν να συνδυάσουν την Ορθοδοξία με τον Δωδεκαθεϊσμό, υποστηρίζοντας ότι ο Ιησούς Χριστός ήταν Ελληνας – προφανώς γιατί ο εκλεκτός και περιούσιος λαός, ανεξαρτήτως θρησκειών, είναι πάντα ο ελληνικός.
Κοινός παρονομαστής, άλλωστε, των θιασωτών μεγάλης μερίδας της ελληνικής νεοειδωλολατρίας είναι ο φόβος αφελληνισμού της πατρίδας από τα γειτονικά έθνη, τους Ευρωπαίους και τις ποικίλες ξενόφερτες συνήθειες!
Οι τελετές και οι επικλήσεις του Δωδεκάθεου γίνονται στα σημαντικότερα μνημεία της αρχαιότητας και κυρίως στον Παρθενώνα
Πρακτικά, ωστόσο, υπάρχει και μια λιγότερο θεωρητική κατηγοριοποίηση. Αυτή που, εκτός της επίσημης Ορθόδοξης Εκκλησίας, διακρίνει τα συγκεκριμένα ρεύματα, τις ντόπιες οργανώσεις, τους εκπροσώπους και τα έντυπά τους με τεχνικά κριτήρια συμπεριφοράς. Υπό αυτούς τους όρους διαφοροποιούνται, χωρίς ίχνος ειρωνείας, στους «ψιλοκουνημένους» αγαθής προαιρέσεως τελετουργούς των «πατρώων» παραδόσεων, στους ήπιους «ψιλοψαγμένους» του εσωτερισμού και της αυτοσωτηρίας, καθώς και στους ζαλιστικά «επιπόλαιους», πλην γραφικούς, προσήλυτους στον αθεϊστικό νεοφιλελευθερισμό. Σαφώς, όμως, δεν είναι όλοι ίδιοι. Δεν παραλείπονται, πάντως, από τις ελληνικές διωκτικές αρχές και οι τρομοκρατικές μεσσιανιστικές σέχτες «Ελλαδεμπόρων», με οπλοστάσια που επιδιώκουν να αναβιώσουν εκρηκτικά το «λάλον ύδωρ» της αρχαίας λατρείας. Πιθανόν το μυθολογημένο εθνικιστικό υπερεγώ τους δεν πληροφορήθηκε ότι από την εποχή του Ιουλιανού του Παραβάτη αυτό το νερό διά χρησμού δεν παφλάζει πια. Χριστιανική, όπως την αποκαλούν, προπαγάνδα ή όχι, σημασία έχει ότι η σπαρακτική νεκρανάσταση του θαμμένου κόσμου των «εθνικών» δεν χρειάζεται εκδικητικά ερασιτεχνικές, γι’ αυτό και πιο επικίνδυνες για αθώα θύματα βομβιστικές επιθέσεις σε τράπεζες και αγάλματα. Οι βομβιστές του Δία, αντί για την ανάβλυση του λάλοντος ύδατος ή των νερών της Στυγός με νιτρογλυκερίνη, καλύτερα ως αρχαιοπρεπείς να λούζονταν εξαγνιστικά σε κάνα υδραγωγείο. Με το απλό σύνηθες νερό για ράντισμα, πότισμα και πυρόσβεση των απανταχού απερίσκεπτα θερμοκέφαλων. Αντ’ αυτού, ως απλοί συνωμότες του ακροδεξιού συρφετού του Διαδικτύου θα ιερουργούν ένδοξα πλέον πίσω από τα κάγκελα. Φυλακής ή ψυχιατρείου, ό,τι πει η Πυθία.
Κάποιοι τους αποκαλούν παγανιστές. Αλλοι ειδωλολάτρες και δωδεκαθεϊστές. Κάποιοι τρίτοι τούς θεωρούν απλώς γραφικούς και ορισμένοι αλλόκοτους τύπους που παίρνουν τα όρη και τα βουνά έχοντας παραμάσχαλα χλαμύδες, σανδάλια, καλαμπόκι, στάρι, ξηρούς καρπούς και ανθοστολισμένα στεφάνια. Κι όμως, είναι άνθρωποι που έχουν το δικαίωμα να πιστεύουν στον δικό τους θεό. Ακόμη κι αν ο τελευταίος δεν είναι ένας, αλλά πολλοί…
Η φωνή του οπαδού του πολυθεϊσμού αρχικά δεν αφήνει περιθώρια για διάλογο. Η σύνδεση που έγινε εμμέσως πλην σαφώς στη βομβιστική επίθεση της αυτοαποκαλούμενης «Ομάδας Ε», την περασμένη Παρασκευή, σε υποκατάστημα της Τραπέζης της Ελλάδος στην Καλαμάτα και στο άγαλμα του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου στον Μυστρά με τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις «ως οπαδών του Δία και πολέμιων του χριστιανισμού» είναι κάτι που τον βγάζει έξω από τον δρόμο της λογικής: «Οχι, δεν θα σας μιλήσω για τις απόψεις και τα “πιστεύω” μας. Επειδή αυτοί οι άνθρωποι που πήραν μια βόμβα και απείλησαν ζωές στο “όνομα του Δία” είναι τρελοί σημαίνει ότι όλοι εμείς οι υπόλοιποι που τιμούμε τους αρχαίους θεούς ανήκουμε σ’ αυτή τη συνομοταξία; Πρόκειται για άρρωστους ανθρώπους με τους οποίους δεν είχαμε καμία σχέση και ουδεμία επαφή. Για ψυχοπαθείς που θα μπορούσαν κάλλιστα να πιστεύουν στον Χριστό ή στον Μωάμεθ».
Με το τυπικό του Δωδεκάθεου και την ανάγνωση των «Ορφικών» έγινε στη Δήλο ο γάμος του φωτογράφου Σπύρου Πώρου και του μοντέλου Κάιλι Μπαξ
Καθώς περνάνε τα λεπτά, ωστόσο, η φωνή του μαλακώνει. Και στην επόμενη ώρα είναι ανοιχτός σε κάθε απορία μου, απαντά σε κάθε μου «γιατί» και εξηγεί τι τον ώθησε να μην πιστεύει στον δικό μου Θεό. Ο συνομιλητής μου ονομάζεται Βλάσης Ρασσιάς και είναι ιδρυτικό στέλεχος του Υπατου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών, του μεγαλύτερου και μοναδικού ίσως σοβαρού φορέα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας ή αλλιώς του πολυθεϊσμού. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, οι περισσότερες από τις εν λόγω κοινότητες δεν αποτελούν τίποτε παραπάνω από «φανταστικές οντότητες πληκτρολογίου» έως σωματεία με υποτυπώδη καταστατικά. Ο ίδιος, μόλις στα 14 χρόνια του, αποφάσισε ότι η ορθόδοξη πίστη δεν είναι για εκείνον αρκετά ισχυρή και πως εκεί έξω υπάρχει κάποια άλλη δύναμη – και ακόμη περισσότεροι θεοί. Ξεκίνησε τότε να επικοινωνεί αρχικά με πνευματικούς ανθρώπους που τον συμβούλεψαν «να ανοίξεις την όρασή σου 180 μοίρες», ενώ λίγο αργότερα εξέδωσε την «Ανοιχτή Πόλη», το μοναδικό ελληνικό αντεργκράουντ περιοδικό που υπήρξε μέλος του Undergroud Press Syndicate (UPS) και εκδόθηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 1980, για να κλείσει το 1993, έχοντας καταθέσει στην ελλαδική «υπόγεια» σκηνή συνολικά 33 τεύχη και σοκαριστικές για την εποχή απόψεις. Στα τέλη της δεκαετίας του ’80, επισκεπτόμενος έναν Ινδιάνο, αποφασίζει να υιοθετήσει τη συμβουλή του: «Δεν έχω να σου πω τίποτα. Αυτό που ψάχνεις θα το βρεις στη γλώσσα που ονειρεύεσαι». Λίγο αργότερα φίλοι και γνωστοί τού κόβουν την καλημέρα λόγω θρησκευτικών πεποιθήσεων, ενώ το 1997 προσδίδει νομική προσωπικότητα στην Ελληνική Εθνική Θρησκεία με την ίδρυση του Υπατου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών (ΥΣΕΕ), γνωστοποιώντας και επισήμως την ύπαρξη χιλιάδων οπαδών της -περίπου 10.000- ανά την Ελλάδα. Εξάλλου, από πάντα υποστήριζε με σθένος ότι «εμείς είμαστε οι Ινδιάνοι της Ελλάδας. Εχουμε την ίδια μοίρα μιας ζωής στο περιθώριο».
Ποτέ «Χριστέ και Παναγιά μου!», μόνο «Νη Δία!»
Οι πολυθεϊστές έχουν ως κοσμοείδωλό τους -και ως εκ τούτου λατρεύουν- τη Μητέρα Φύση. Οι εσωκόσμιοι 12 θεοί του Ολύμπου μπορεί να είναι η βασική «μαγιά», αλλά εξίσου σημαντικοί θεωρούνται πολλοί άλλοι ακόμη, όπως o Διόνυσος, ο Ασκληπιός και ο Πάνας. Καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει σε όποιον θεό επιλέξει, με την έννοια της πίστης να είναι αρκετά χαλαρή: για παράδειγμα, ένας πολυθεϊστής μπορεί να πιστεύει στην ομηρική αντίληψη του Αδη κι ένας άλλος στη μετενσάρκωση. Εδώ δεν υπάρχουν ιερά βιβλία, ούτε αυστηροί ηθικοί κώδικες, ούτε διάσταση μεταξύ του Καλού και του Κακού, ούτε μετά θάνατον τιμωρία. Οι θεοί τους δρουν ανελλιπώς, δεν αποσύρονται, δεν συνενώνονται σε ένα πρόσωπο, δεν αντικαθίστανται, δεν παύουν να υπάρχουν και δεν νικώνται. Οι πολυθεϊστές δεν έχουν κάποιο επαγγελματικό ιερατείο για τις λατρείες τους -δημόσιες ή ιδιωτικές-, ενώ καθήκοντα ιερέως ή ιέρειας μπορεί να εκτελέσει οποιοσδήποτε, «αντίθετα από τους χριστιανούς παπάδες που παριστάνουν ότι εκπροσωπούν τον Θεό τους στους ανθρώπους». Διαθέτουν συγκεκριμένο τυπικό λατρείας, απόσταγμα ενδελεχούς μελέτης αρχαίων πηγών και παραδιδόμενων στοιχείων από προγενεστέρους, ενώ υπάρχουν και ιέρειες. Συγκεκριμένα, οι γυναίκες επιβάλλεται να ιερουργούν καθότι το εθνικό πάνθεον αποτελείται συμβολικά κατά το ήμισυ από θεές. Κατά τους πολυθεϊστές ο Ολυμπος, η κατοικία των Ολύμπιων θεών, δεν είναι το γνωστό όρος που χωρίζει τη Θεσσαλία από τη Μακεδονία, αλλά ένας τόπος πνευματικός που βρίσκεται «υπεράνω» μας, «κάτωθέν» μας, αλλά και «μέσα» μας διότι οι θεοί είναι παντού.
Οι πολυθεϊστές μπορεί να μην έχουν Χριστούγεννα και Πάσχα, διαθέτουν ωστόσο ένα εξαιρετικά πλούσιο εορτολόγιο. Οσοι τιμούν το Δωδεκάθεο τελούν εκδηλώσεις για την εαρινή φθινοπωρινή ισημερία, την εορτή του χειμερινού και θερινού ηλιοστασίου. Η επόμενη μεγάλη εορτή για τους Δωδεκαθεϊστές είναι τα Ανθεστήρια, στα τέλη Φεβρουαρίου, μια τριήμερη τελετή προς τιμήν του Διονύσου, του χθόνιου Ερμή και των προγονικών πνευμάτων. Οσον αφορά στις θυσίες, τόσο οι αναίμακτες όσο και οι αιματηρές κατά την αρχαιότητα (σφαγή ζώου που τρώγεται σε εορταστικό δείπνο) είναι αμφότερες ιερές για εκείνους. Ωστόσο εμμένουν μόνο σε αναίμακτες θυσίες, ενώ σχολιάζουν τους χριστιανούς λέγοντας: «Οι χριστιανοί σκοτώνουν εκατομμύρια αρνιά και γαλοπούλες στις δικές τους εορτές και δεν δείχνουν να έχουν κανένα απολύτως συνειδησιακό πρόβλημα». Στους κόλπους τους δέχονται οποιονδήποτε το θελήσει, ακόμη κι αν δεν είναι Ελληνας, παίρνουν αρχαιοελληνικά ονόματα και θεωρούν τη νηστεία «τίποτε παραπάνω από μια τεράστια υποκρισία. Δεν μπορείς να λες “νηστεύω το κρέας” και να το παίζεις υπεράνω όταν χιλιάδες παιδιά στην Αφρική πεθαίνουν καθημερινά από ασιτία», δεν λένε ποτέ «Χριστέ και Παναγιά μου» και τάσσονται ενάντια σε κάθε επέμβαση -tatoo, περιτομή- σε όσα μας έχει χαρίσει η φύση.
Οι σπονδές στους θεούς συνθέτουν ένα ολόκληρο τελετουργικό με κρασί, σπόρους για την προσφορά και ένα στεφάνι από λουλούδια ακουμπισμένο στον βωμό. Οσο για τους γάμους και τις βαπτίσεις, τελούνται πολιτικά στο δημαρχείο, για να ξανατελεστούν εν συνεχεία σε χώρους της αρεσκείας τους σύμφωνα με το δικό τους τυπικό. Ενα τέτοιο εθιμοτυπικό είχε άλλωστε ακολουθήσει προ ετών και ο φωτογράφος Σπύρος Πώρος στον αρχαιοελληνικό γάμο του στη Δήλο με το μοντέλο Κάιλι Μπαξ, υποστηρίζοντας τότε: «Εδώ και 15 χρόνια εκτιμώ την ελληνική φιλοσοφία και κατ’ επέκταση τιμώ και το Δωδεκάθεο. Αφού είμαι Ελληνας, το ανώτατο που θεωρούσα πως θα μπορούσα να κάνω σε μια τόσο σημαντική στιγμή της ζωής μου ήταν ένας τέτοιος γάμος. Τέτοια αρχοντιά και τόσο φως σε μια τόσο όμορφη ατμόσφαιρα είμαι σίγουρος ότι δεν θα ξανασυναντήσω. Ο κόσμος που παραβρέθηκε στη Δήλο έκλαιγε από συγκίνηση. Πολλοί προσπαθούν να χαρακτηρίσουν το θέμα φολκλόρ και να το παρουσιάσουν γραφικό, αλλά εκείνοι που το χαρακτηρίζουν έτσι είναι γραφικοί. Η ανεξιθρησκία δεν είναι μέρος της Δημοκρατίας;».
Οχι στον προσηλυτισμό – Οχι στον μοναχισμό – Οχι στον φασισμό
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που στο άκουσμα των όρων «Ελληνες Εθνικοί», «Θρησκεία των Ελλήνων» και «Αρχαία Ελλάδα» συμπεραίνουν ότι οι οπαδοί του πολυθεϊσμού είναι και οπαδοί του φασισμού: «Εγώ προσωπικά όσα ακροδεξιά στοιχεία βλέπω στον δημόσιο χώρο είναι όλα θρησκόληπτα και σταυροκοπιούνται», λέει ο κ. Ρασσιάς και συνεχίζει: «Ως αρχή μας έχουμε ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να έχει όποιες πολιτικές πεποιθήσεις θέλει, όπως ακριβώς είναι ελεύθερος και να πιστεύει σε όποιον θεό θέλει».
Ενα μεγάλο «όχι» λένε και στον μοναχισμό και κατ’ επέκταση στους μοναχούς, οι οποίοι κατά τους πολυθεϊστές δεν αποτελούν τίποτε παραπάνω από «τεμπέληδες που βγαίνουν εκτός κοινωνίας για να απομυζούν πόρους από αυτήν, να κατασπαράζουν την κοινωνία και να… πωλούν πνεύμα». Οι πολυθεϊστές είναι επίσης πολέμιοι κάθε μορφής προσηλυτισμού επειδή οτιδήποτε παρόμοιο ακυρώνει την αυτονομία και το αυτόβουλο των ανθρώπων.
Βόμβες στον… Παλαιολόγο για το μνημόνιο
Στη δικογραφία που παρουσιάζει το «ΘΕΜΑ» ξεδιπλώνεται καρέ-καρέ το ερασιτεχνικό, επιπόλαιο αλλά ιδιαίτερα επικίνδυνο σχέδιο της αυτοαποκαλούμενης «Ομάδας Ε» που οραματιζόταν η επανάσταση να ξεκινήσει με τους κεραυνούς του Δία!
Ετοίμαζαν τη μεγάλη επανάσταση κατά του μνημονίου επικαλούμενοι το άρθρο 120 του Συντάγματος. Προμηθεύτηκαν σκηνές, sleeping bags και τόξα για να στήσουν το στρατηγείο τους στον Ταΰγετο και έβαλαν τις δύο πρώτες βόμβες στην Τράπεζα της Ελλάδος στην Καλαμάτα και στο άγαλμα του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου στον Μυστρά… Πρόκειται για αυτοαποκαλούμενους εκπροσώπους της διαβόητης «Ομάδας Ε» που πρώτη φορά εμφανίζεται με σάρκα και οστά, αποτελούμενη από έναν κτηνοτρόφο, έναν άνεργο, έναν πρώην ειδικό φρουρό από τη Δράμα, έναν σεκιουριτά από τη Χαλκιδική και αρχηγό έναν τεχνικό ηλεκτρονικών υπολογιστών από την Καλαμάτα που μετακόμισε στο Αγρίνιο για τα μάτια μιας γυναίκας.
«Ολοι μας οραματιζόμαστε μια επανάσταση για την απελευθέρωση της πατρίδας μας κι έτσι αποφασίσαμε να δράσουμε ενεργά από κοινού ώστε να αφυπνίσουμε και άλλους Ελληνες», αναφέρουν στις απολογίες τους οι πέντε προφυλακισμένοι πλέον βομβιστές της Καλαμάτας, ενώ ο 25χρονος από τη Χαλκιδική δίνει το στίγμα για το ποια ακριβώς είναι η πεντάδα και τι εκπροσωπεί «Αγαπώ τη πατρίς (sic) και τον τόπο μου το θεό μου Ζευς (sic) τους Ελλην (sic) και τη Γαία. Ως Ελλην πολίτης βλέποντας το Σύνταγμα της Ελλάδας να καταπατείται […] δεν είχα άλλη επιλογή παρά να πράξω αυτά για τα οποία κατηγορούμαι. Η επανάσταση και η ελευθερία μας είναι το όνειρο όλων μας».
Στη δικογραφία που παρουσιάζει το «ΘΕΜΑ» ξεδιπλώνεται με κάθε λεπτομέρεια το ερασιτεχνικό και επιπόλαιο αλλά ιδιαίτερα επικίνδυνο σχέδιο της ομάδας των πέντε, οι επόμενες κινήσεις τους αλλά και τα αδιέξοδα στα οποία οδηγεί πολλούς ανθρώπους η αναζήτηση διεξόδου σε ακραίες θεωρίες και σκοτεινές ομάδες του περιθωρίου.
«Ετσι θα κάναμε την επανάσταση»
Οταν τα ξημερώματα της περασμένης Παρασκευής έσκασε η πρώτη βόμβα στην Τράπεζα της Ελλάδος στην Καλαμάτα και λίγο αργότερα η δεύτερη στον Μυστρά, στο αρχηγείο της Αστυνομίας ξύπνησαν μνήμες από χτυπήματα του αντάρτικου πόλης. Ομως μια απλή ματιά στις κάμερες της τράπεζας που κατέγραψαν τις κινήσεις των δραστών αλλά και το σύμβολο που σχεδίασαν με σπρέι τα άγνωστα άτομα στα σημεία των επιθέσεων έδειξαν ότι κάτι άλλο κρυβόταν πίσω από τις δύο βόμβες. Μέσα σε λίγες ώρες οι βομβιστές της Πελοποννήσου συνελήφθησαν λίγο πριν πάρουν τις σκηνές και τους υπνόσακους για να στήσουν το στρατηγείο τους στον Ταΰγετο και αμέσως όχι μόνο παραδέχτηκαν τι έκαναν, αλλά ομολόγησαν με το νι και με το σίγμα στους αστυνομικούς και τα επόμενα σχέδιά τους. Και οι πέντε επικαλέστηκαν το άρθρο 120 του Συντάγματος που χαρακτηριστικά αναφέρει ότι «η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία» για να δικαιολογήσουν τις πράξεις τους.
Ο αρχηγός της «Ομάδας Ε», Γ.Α., 52 ετών, από την Καλαμάτα, ο οποίος το τελευταίο διάστημα ζει στο Αγρίνιο, άρχισε να περιγράφει το χρονικό: «Με τους συναγωνιστές μου είχαμε προσυνεννοηθεί και ήρθαμε στην Καλαμάτα που, βάσει του σχεδίου μας, θα αποτελούσε τον τόπο έναρξης της επανάστασής μας λόγω της ιστορικότητας της περιοχής. Το βράδυ της ίδιας ημέρας φτάσαμε στην πόλη και καταλύσαμε στο πατρικό μου σπίτι. Σκεφτήκαμε και από κοινού αποφασίσαμε να χτυπήσουμε συμβολικά αρχικά στην πόλη της Καλαμάτας την Τράπεζα της Ελλάδος και στη συνέχεια θα μεταβαίναμε στον Μυστρά Λακωνίας ώστε να εντοπίσουμε και να χτυπήσουμε έναν συμβολικό στόχο και συγκεκριμένα το άγαλμα του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου». Αυτή, όπως είπε, ήταν η αρχή. Στις επόμενες γραμμές ο αρχηγός περιγράφει πώς τοποθέτησαν τις βόμβες: «Προσεγγίσαμε την τράπεζα και ελέγξαμε τον τόπο ώστε να αποκλείσουμε την πιθανότητα βλάβης κάποιου ανθρώπου και τελικά σταματήσαμε στην πίσω πλευρά της τράπεζας. Από το αυτοκίνητο κατέβηκαν ο Ν.Σ. και ο Δ.Ι., οι οποίοι φορούσαν μαύρες φόρμες και κουκούλες για να μην αναγνωρίζονται. Ο δεύτερος τοποθέτησε και πυροδότησε τον εκρηκτικό μηχανισμό, έναν σωλήνα ύδρευσης μέσα στον οποίο υπήρχε μπαρούτι με φιτίλι, ενώ ο πρώτος σχεδίασε με σπρέι χρώματος μαύρου τα αντίρροπα “Ε” που αποτελούν το σύμβολο της ομάδας μας. Περιμέναμε να σκάσει και στη συνέχεια φύγαμε για τον Μυστρά για να εκτελέσουμε το δεύτερο μέρος του σχεδίου μας. Εντοπίσαμε το άγαλμα του Παλαιολόγου και ο Δ.Ι., μόνος του αυτή τη φορά, τοποθέτησε πάνω στο ένα χέρι του αγάλματος τον μηχανισμό, σχεδίασε με το ίδιο σπρέι το σύμβολο και πυροδότησε. Στη συνέχεια επιστρέψαμε στην Καλαμάτα και πήγαμε πάλι στο σπίτι μου. Βγήκαμε το μεσημέρι και περιπλανηθήκαμε στην πόλη της Καλαμάτας προκειμένου να επισημάνουμε ενδεχόμενους συμβολικούς στόχους μέχρι τη στιγμή που μας εντοπίσανε».
Οσο για το ποια είναι η «Ομάδα Ε», ο αρχηγός της είναι κατηγορηματικός: «Η “Ομάδα Ε” είναι μία και υπάρχει εδώ και χιλιάδες χρόνια. Σκοπός της ομάδας είναι η προστασία της Ελλάς (sic), η αφύπνιση του Ελλην (sic) και η προστασία του. Η “Ομάδα Ε” ανήκει αποκλειστικά και στελεχώνεται αποκλειστικά από Ελλην (sic) και δεν ανήκει σε κανέναν».
Ο πρώην ειδικός φρουρός από τη Δράμα στην κατάθεσή του αναφέρεται στο πώς έφτιαξαν την ομάδα και τι ετοίμαζαν. «Το 2013 γνώρισα τον Δ.Σ., ο οποίος μου μίλησε και τελικά με ενέταξε στην ομάδα που ανήκουμε. Στην ίδια ομάδα ανήκουν και οι Γ.Τ., Ν.Σ., καθώς και ο Γ.Α., ο οποίος θεωρείται ο ιδρυτής της ομάδας και είναι αυτός που έχει φτιάξει και την ιστοσελίδα μας που λέγεται omada-epsilon.blogspot.com. Το πρωί της περασμένης Κυριακής ξεκινήσαμε μαζί με τρεις συντοπίτες μου από την περιοχή της Δράμας με δύο αυτοκίνητα, ένα νοικιασμένο και ένα ιδιόκτητο, να έρθουμε στην Καλαμάτα που θα αποτελούσε τον τόπο έναρξης της δράσης μας. Στη διαδρομή περάσαμε από το Αγρίνιο και πήραμε τον Γ.Α., με τον οποίο είχαμε προσυνεννοηθεί». Οσο για το πώς έφτιαξαν τις βόμβες και τα όπλα, ο πρώην ειδικός φρουρός χωρίς να μασάει τα λόγια του τα λέει όλα: «Τους εκρηκτικούς μηχανισμούς τους κατασκεύασε ο Δ.Σ. στο σπίτι του Γ.Α. Τα κυνηγετικά όπλα είναι νόμιμα. Τα δύο είναι δικά μου και τα άλλα δύο του Δ.Σ. Τα κυνηγετικά φυσίγγια και τα μαχαίρια τα είχαμε προμηθευτεί όλοι από κοινού από διάφορα καταστήματα. Οι βαλλίστρες, τα τόξα καθώς και το σπαθί ανήκουν σε άλλα μέλη της ομάδας. Τα κλομπ και οι σφαίρες είναι δικά μου. Οι σφαίρες μού είχαν απομείνει από τα χρόνια που υπηρετούσα στην ΕΛ.ΑΣ., τις οποίες μου είχαν κάνει δώρο μαζί με το ιδιωτικό πιστόλι που είχα αγοράσει. Οταν έφυγα από την Αστυνομία παρέδωσα το πιστόλι αλλά τις σφαίρες τις είχα ξεχάσει και τις βρήκα πρόσφατα. Από κοινού φτιάξαμε κάποια καπνογόνα με τη χρήση πλαστικής σωλήνας την οποία γεμίσαμε με μείγμα νιτρικού καλίου, πιπεριού και κεριού. Οσον αφορά στον εξοπλισμό κάμπινγκ, τον ρουχισμό και τα τρόφιμα, τα είχαμε προμηθευτεί με σκοπό σε περίπτωση που χρειαστεί να εγκατασταθούμε σε κάποιο βουνό και από εκεί να συνεχίσουμε την επαναστατική μας δράση».
Η δικηγόρος των πέντε συλληφθέντων, Αννα-Μαρία Νταϊλάκη, μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» τονίζει: «Οι εντολείς μου, θεωρώντας ότι εκφράζουν με συμβολικό τρόπο την επανάστασή τους στα νέα μέτρα, επέλεξαν την πόλη της Καλαμάτας λόγω της ιστορικότητάς της και κινήθηκαν σε κινήσεις συμβολικού χαρακτήρα, πάντα σύμφωνα τις απολογίες τους. Αφελώς πίστεψαν ότι η κίνησή τους είναι κίνηση αφύπνισης όλων των Ελλήνων. Δεν ήθελαν να βλάψουν Ελληνα συμπολίτη τους, έχουν μετανοήσει και έχουν αντιληφθεί τις συνέπειες των πεπραγμένων τους».
Η «Ομάδα Ε» και τα μυστικά υπερόπλα
Οι θεωρίες για την «Ομάδα Ε» μονοπωλούν τα τελευταία 25 χρόνια το ενδιαφέρον ανάμεσα στους θιασώτες των θεωριών συνωμοσίας και μυστηρίου που -σύμφωνα με τις πωλήσεις των σχετικών βιβλίων στην Ελλάδα- δεν είναι και λίγοι. Φέρεται να αποτελείται από «Υπερέλληνες», οι οποίοι χρησιμοποιούν μυστική και ανώτερη τεχνολογία προκειμένου να υπερασπίσουν τη χώρα από διάφορους κινδύνους αλλά και να προωθήσουν το αρχαίο ελληνικό πνεύμα παγκοσμίως.
Το σημείο έξω από το υποκατάστημα της ΤτΕ στην Καλαμάτα όπου η διαβόητη «Ομάδα Ε» τοποθέτησε τον εκρηκτικό μηχανισμό και σχεδίασε το σύμβολό της πάνω στον τοίχο
Ο άνθρωπος που μίλησε για πρώτη φορά δημόσια για την ύπαρξη μιας μυστικής ομάδας «Υπερελλήνων» υπό την ονομασία «Ομάδα Ε» ήταν ο συγγραφέας και ερευνητής Ιωάννης Φουράκης (1937-2010) με το βιβλίο του «Tα (προ)Μηνύματα των Δελφών» το 1989. Ο Φουράκης έχαιρε ιδιαίτερης εκτίμησης ανάμεσα σε όσους παθιάζονται με ιστορίες για το άγνωστο και τα μυστήρια του αρχαίου ελληνικού κόσμου. «Πρόκειται για μια ομάδα η οποία διαχρονικά αγωνίζεται να επικρατήσουν στον πλανήτη τα ιδανικά τον ελληνικού πνεύματος.», υποστήριζε ο Φουράκης, τονίζοντας ότι ο σκληρός πυρήνας της «Ομάδας Ε» «αποτελείται από δεκαοκτώ μέλη, τα οποία, πέραν της φοβερής κοσμικής ισχύος που χειρίζονται, είναι παράλληλα κάτοχοι και χειριστές ασύλληπτων δυνάμεων, που για μας εντάσσονται στη σφαίρα της μεταφυσικής».
Τόσο στα κείμενά του όσο και σε συνεντεύξεις στην τηλεόραση και στο Διαδίκτυο, ο Φουράκης αναφέρθηκε πολλές φορές και σε επώνυμους Ελληνες που -σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του- «εκινούντο μόνον στις παρυφές της “Ομάδας Ε”», διαθέτοντας την προσωπική ισχύ τους και μεγάλα χρηματικά ποσά προς επίτευξη των σκοπών της. Οσον αφορά στην ηγεσία της «Ε», ο Φουράκης ανέφερε ότι αποτελείται από τα πέντε πιο υψηλόβαθμα μέλη, που μάλιστα «κατέχουν τους νόμους της αντιβαρύτητας».
Χειρόγραφος και εντυπωσιακά ανορθόγραφος ο όρκος της «Ομάδας Ε»
Η «Ομάδα Ε», σύμφωνα πάντα με όσα ισχυρίζονται οι θιασώτες της, διεξάγει σήμερα έναν μυστικό πόλεμο σε όλους τους τομείς της σύγχρονης ζωής, όπως η πολιτική, η οικονομία, η επιστήμη, η κοινωνία, το περιβάλλον. Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι η «Ε» έχει εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον κόσμο με πολυάριθμα «μυημένα μέλη» και ένα ευρύτατο δίκτυο ροής πληροφοριών, ενώ χρησιμοποιεί κάθε υπερσύγχρονο μέσο ή άγνωστες πηγές ενέργειας καθώς και ασύλληπτες επιστημονικές μεθόδους, γνωστές από τα αρχαία ελληνικά μυστήρια, που για τον μέσο άνθρωπο και τα σημερινά δεδομένα αγγίζουν τα όρια μεταφυσικής ή τον χώρο της επιστημονικής φαντασίας. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, φέρεται πως προωθεί έρευνες προηγμένης τεχνολογίας (αντιβαρύτητα, τηλεμεταφορά κ.λπ.) σε μυστικά εργαστήρια με περιορισμένη πρόσβαση, με στόχο την ανακάλυψη του «υπερόπλου» που θα χρησιμοποιηθεί την «κατάλληλη ώρα στην υπηρεσία της Ελλάδος». Ενα τέτοιο «υπερόπλο» είναι το Μπέβατρον, που μάλιστα φέρεται να ευθύνεται για την «τύφλωση» και κατάρριψη τουρκικών F-4 Phantom στο Αιγαίο Πέλαγος.
Η δικηγόρος των πέντε, Αννα-Μαρία Νταϊλάκη
Από την Ατλαντίδα στο «ΟΧΙ» του 1940
Σύμφωνα με τους θιασώτες της «Ομάδας Ε», οι «Υπερέλληνες» προέκυψαν πριν από 12.500 χρόνια μετά τη σύγκρουση Ελλήνων και Ατλάντων, που σύμφωνα με τον Παυσανία είχε ως αποτέλεσμα τη βύθιση της Ατλαντίδας. Οι αρχιερείς εκείνων των Ελλήνων που διασώθηκαν από τη σφοδρή σύγκρουση εμφανίζονται να είναι γνώστες και κάτοχοι μοναδικών τεχνολογικών μυστικών και υπερόπλων, τα οποία χρησιμοποίησαν οι διάδοχοί τους -στο διάβα των αιώνων- προκειμένου να σώσουν τους Ελληνες και την Ελλάδα σε δύσκολες καταστάσεις. Δεν έμειναν, όμως, μόνο στην αρχαία Ελλάδα. Οι οπαδοί της «Ε» θεωρούν ότι τόσο η Φιλική Εταιρία, που ιδρύθηκε το 1814 στην Οδησσό με στόχο την προετοιμασία της επανάστασης για την απελευθέρωση των Ελλήνων από την Οθωμανική Αυτοκρατορία, όσο και η Εθνική Εταιρία, που έδρασε στην Αθήνα στις αρχές του 20ού αιώνα με στόχο την απελευθέρωση περιοχών που δεν ήταν έως τότε εντός της ελληνικής επικράτειας, αποτελούσαν παρακλάδι της «Ε» και ότι ακόμη το Επος του 1940-1941 ήταν νικηφόρο λόγω των… υπερόπλων της «Ε». Ωστόσο, οι πολέμιοι της θεωρίας της «Ε» αντικρούουν τους ισχυρισμούς αυτούς, υποστηρίζοντας πως σε κρίσιμες στιγμές για τον Ελληνισμό, όπως το 1453 με την άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς, τα περιβόητα υπερόπλα της «Ε» μάλλον θα είχαν σκουριάσει από την αχρησία.
Οι κατηγορούμενοι για τις βομβιστικές επιθέσεις στην Καλαμάτα και τον Μυστρά οδηγούνται στον εισαγγελέα
protothema.gr