Η νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας Gillette συντάσσεται με το κίνημα «Μe Too».
Προτρέπει τους άνδρες να ξυρίσουν την «τοξική αρρενωπότητα» και να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό.
«Επειδή πιστεύουμε στον καλύτερο εαυτό των ανδρών» είνα το κεντρικό μήνυμα της διαφήμισης.
Η Gillette καλεί τους άνδρες να βάλουν ένα φρένο στον εκφοβισμό, την σεξουαλική παρενόχληση και οποιαδήποτε μη πρέπουσα συμπεριφορά.
Η δικαιoλογία «τα αγόρια είναι αγόρια» δεν πρέπει να λέγεται πια. «Τα αγόρια που παρακολουθούν σήμερα, είναι οι άνδρες του αύριο» σημειώνει ο αφηγητής της διαφήμισης.
Η διαφήμιση της Gillette έχει τίτλο «We Believe» και αναδιατυπώνει την κλασική ατάκα της Gillette, «The Best a Man Can Get».