Με τον κορονοϊό να συνεχίζει να εξαπλώνεται τόσο στις ΗΠΑ όσο και παγκοσμίως, εταιρείες «κολοσσοί» έχουν αρχίσει να συμβιβάζονται με ένα μέλλον εργασίας που δεν θυμίζει σε τίποτα την προ πανδημίας εποχή, ενώ πολλές από αυτές επανεξετάζουν τα σχέδιά τους για επιστροφή των εργαζομένων στο γραφείο.
Ορισμένοι υπάλληλοι δεν θα επιστρέψουν στα γραφεία τους τουλάχιστον μέχρι το 2021, ενώ άλλοι ενδέχεται να μην ξαναδούν ποτέ το γραφείο τους.
Το Twitter ήταν από τις εταιρείες που έκανε την αρχή στα μέσα Μαΐου, όταν ανακοίνωσε ότι ορισμένοι από τους υπαλλήλους του μπορούσαν να εργαστούν μόνιμα από το σπίτι. Την περασμένη εβδομάδα, η Google ανακοίνωσε ότι οι υπάλληλοί της θα εργάζονται από το σπίτι έως το 2021.
«Ελπίζω ότι αυτό θα προσφέρει την ευελιξία που χρειάζεστε για να ισορροπήσετε ανάμεσα στην εργασία σας και τη φροντίδα του εαυτού σας και των αγαπημένων σας προσώπων κατά τους επόμενους 12 μήνες», έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της Google, Σούνταρ Πιτσάι, σε ένα σημείωμα προς τους υπαλλήλους.
Αυτές οι αποφάσεις έρχονται σε μια εποχή που οι ανησυχίες σχετικά με τα ζητήματα της φροντίδας παιδιών, της εκπαίδευσης και της ασφάλειας συνεχίζουν να αυξάνονται.
Με το κλείσιμο των σχολείων και των δομών φύλαξης παιδιών, οι γυναίκες πλήττονται περισσότερο από την ύφεση της πανδημίας, σύμφωνα με το ΔΝΤ, και ορισμένες εταιρείες αλλάζουν σε μια προσπάθεια να το αναγνωρίσουν.
Αυτό που είναι σαφές είναι ότι τα γραφεία δεν θα είναι πλέον τα ίδια για τους εργαζομένους που βρίσκονται σε καθεστώς τηλεργασίας, αλλά σκοπεύουν να επιστρέψουν το 2021.
Οι παρακάτω εταιρείες ανακοίνωσαν ότι οι εργαζόμενοί τους δεν θα επιστρέψουν στο γραφείο μέχρι τουλάχιστον το 2021:
- Universal Music Group
- Warner Music Group
- Sony Music
- Amazon corporate
- Viacom
- Scotiabank
- RBS (Βασιλική Τράπεζα της Σκωτίας)
- Group Nine Media
- Indeed
Οι εταιρείες που ανακοίνωσαν στους υπαλλήλους τους ότι δεν χρειάζεται να επιστρέψουν ποτέ ξανά στο γραφείο είναι οι εξής:
- Square
- Slack
- Shopify
- Zillow
Με πληροφορίες από These companies are working from home until 2021 — or forever, by Alexis Benveniste, CNNi Business