Όλοι έχουμε φίλους οι οποίοι φωτογραφίζουν το φαγητό τους και μετά το ανεβάζουν στο instagram.
Η ΙΚΕΑ μέσα από το διαφημιστικό εξηγεί γιατί η ώρα του φαγητού είναι στιγμή όπου οι άνθρωποι θα πρέπει να έρχονται πιο κοντά και να χαλαρώνουν.
Το βίντεο μας επιστρέφει στην εποχή όπου δεν υπήρχε τηλέφωνο και που το φαγητό το απολάμβαναν οι λίγοι κι όχι οι πολλοί. Το μότο είναι «ας χαλαρώσουμε», σκοπός είναι φυσικά να διαφημίσει το προϊόν της αλλά και αυτή τη φορά το καταφέρνει με έναν έξυπνο τρόπο.