Πολύς λόγος γίνεται για την προώθηση ιστοσελίδας με SEO. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφουν την προσοχή τους και αφιερώνεται χρόνος, πόροι και ιδέες για τη σωστή ανάπτυξη ιστοσελίδων και για την βελτίωση της απόδοσής τους. Ποιά είναι λοιπόν τα βήματα που πρέπει να προσέχουμε ώστε να έχουμε μια δυνατή παρουσία στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης;
- Title Tag – Ο τίτλος είναι αυτός που λέει στη μηχανή αναζήτησης το περιεχόμενο της σελίδας. Ιδανικά, ένας τίτλος θα πρέπει να έχει έως 70 χαρακτήρες και να περιλαμβάνει το όνομα της επιχείρησης και τη λέξη-κλειδί στην οποία εστιάζει.
- Meta Description – Αυτό το πεδίο δίνει περισσότερα στοιχεία για τη σελίδα. Εκτός από τη μηχανή αναζήτησης, είναι εμφανές και στους χρήστες, οπότε πρέπει να είναι ευανάγνωστο και κατανοητό από τον αναγνώστη. Ιδανικά περιλαμβάνει και αυτό το πεδίο, τη λέξη-κλειδί ενσωματωμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να καταλάβει ο επισκέπτης της σελίδας μας, το περιεχόμενο της.
- Sub–headings – Επικεφαλίδες, έντονα γράμματα και μεγέθη γραμματοσειράς. Όλοι αυτοί οι τρόποι μας βοηθούν όχι μόνο να οργανώσουμε το κείμενο μας, δίνοντας του σωστή μορφή, αλλά επιπλέον κάνουν το κείμενο ευανάγνωστο και φυσικά πιο ελκυστικό προς τις μηχανές αναζήτησης.
- Internal Links – Η δημιουργία συνδέσμων εντός της ιστοσελίδας προσφέρει περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα. Για παράδειγμα, αν έχετε ένα άρθρο για τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος, μπορείτε να συμπεριλάβετε ένα link που να οδηγεί στο προιον.
- Image Name and ALT Tags – Ένας όχι τόσο προφανής τρόπος, ο οποίος όμως είναι πολύ χρήσιμος στο SEO, είναι η προσεκτική ονομασία των φωτογραφιών μας πριν αυτές ανέβουν στην ιστοσελίδα. Ιδανικά το όνομα θα πρέπει να περιέχει λέξεις-κλειδιά ή/και το όνομα της εταιρείας.
- Keywords – Όταν στοχευμένα τοποθετείτε λέξεις-κλειδιά για το SEO είναι σημαντικό να αποφύγετε την υπερβολική βελτιστοποίηση. Η Google, αλλά και άλλες μηχανές αναζήτησης, θα τιμωρήσουν την ιστοσελίδα με χαμηλότερη βαθμολογία εάν διαπιστωθεί πως γίνονται προσπάθειες για εισαγωγή παραπάνω λέξεων – κλειδιών από όσες φυσιολογικά θα υπήρχαν σε ένα κείμενο.
- Ανάπτυξη περιεχομένου – Επίσης, αφιερώστε την κάθε σελίδα/άρθρο σε μία ή δύο λέξεις – κλειδιά και αναπτύξτε το περιεχόμενο σας γύρω από αυτό. Με αυτόν τον τρόπο, εξασφαλίζετε τη συνάφεια αλλά και την καλύτερη οργάνωση. Ενώ αντίθετα, αν προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε πολλές λέξεις – κλειδιά, θα επηρεάσει αρνητικά την εικόνα της σελίδας σας προς τις μηχανές αναζήτησης, ενώ μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση και στους επισκέπτες της ιστοσελίδας.
- Δομή ιστοσελίδας – Σαφώς το περιεχόμενο παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο. Είναι σημαντικό επίσης η δομή της σελίδας μας να είναι τέτοια που να επιτρέπει στους επισκέπτες να φτάνουν εύκολα σε αυτό που αναζητούν, αν πρόκειται για κείμενο να το διαβάσουν εύκολα και να βρίσκουν (με τη χρήση συνδέσμων) προτεινόμενο περιεχόμενο. Επίσης, θα πρέπει η ιστοσελίδα να είναι εύχρηστη είτε την επισκέπτονται από σταθερό υπολογιστή, είτε από φορητό, τάμπλετ ή κινητό.